Endelig Fredag!

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God morgen fra Forus. Kjenner det skal bli digg med helg snart. Men først noen timer med kaffedrikking og diverse forefallende arbeid. Femten blå da jeg kjørte hjemme fra. Men hører rykter om at det muligens blir mildvær i neste uke? Men det blir helt sikkert litt fyring i ovnen i dag også. Ha en fin dag forumister. :-)

God grise-kald morgen fra Stavanger. Det er vel på tide å stå opp nå?
Første aktivitet er å fyre opp i ovnen, så må vel skroget spyles, til tross for de skyhøye strømprisene mange prater om. Etter frokost blir det et par timer med teams møte.
Til kvelden tenkte en å støtte litt opp om lokal resturant næring med middag utomhus.
Ha en nydelig fredag og helg :)

Mornings fra Hvalstad. -10 grader og pent, kan knapt huske været har vært noe annet? Hjemme med et stykk sykt barn, så Netflix skal nok få kjørt seg i dag. Fordelen med at det er eldstemann er at jeg da både får jobbet og trent. En pizzadeig skal straks knas, og det blir både pizza med pinnekjøtt og Nduja i kveld. Ha en fin dag

Morn fra Kolsås. Snodig nok akkurat det samme været her som i Asker. Det skal jobbes litt før det blir en kjøretur til oppi Grorud (i Oslo, finnes en lokalversjon ved Bærums Verk også) for å returnere noe verktøy man har lånt

God fredag - følger med på en forelesing på Zoom. Men ja det er sjeldent man kan ta copy paste av værmeldinga i en hel måned eller lignende nå. Hører bøttebaletten er i gang med sin ukentlige vaskerunde i fellesarealene blokka her, så da blir det nok all møkka i gangen borte.
Jaja - fikk handla godt på Trippeltrumf i går da så Trumf kontoen er nok litt gladere enn vanlig.

Last edited:
Hører bøttebaletten er i gang med sin ukentlige vaskerunde i fellesarealene blokka her, så da blir det nok all møkka i gangen borte.

Flashback til da jeg flytta inn her. I utgangspunktet var det "vi" som vasket i gangene. Første hele uka jeg bodde her, var det "min" uke (les: Hadde vært uka til hun jeg kjøpte av). Jeg hadde ikke helt kommet meg inn i det, så det skjedde at jeg ikke vasket ute i gangen den uka jeg skulle ha gjort det.
Uka etter, kom det brev fra styret, om at "På grunn av mye klager på dårlig renhold i gangene, har vi bestemt å leie inn et firma til å gjøre jobben".

Forhåpentligvis var det noe som hadde pågått litt lenger enn den ene uka jeg "glemte" det :cool:

Ellers god dag fra gjemmekontoret. dafg var visst en container på feil sted, så da blir det ikke så mye stress som det kuunne ha blitt.

Ha en god en :)

Flashback til da jeg flytta inn her. I utgangspunktet var det "vi" som vasket i gangene. Første hele uka jeg bodde her, var det "min" uke (les: Hadde vært uka til hun jeg kjøpte av). Jeg hadde ikke helt kommet meg inn i det, så det skjedde at jeg ikke vasket ute i gangen den uka jeg skulle ha gjort det.
Uka etter, kom det brev fra styret, om at "På grunn av mye klager på dårlig renhold i gangene, har vi bestemt å leie inn et firma til å gjøre jobben".

Forhåpentligvis var det noe som hadde pågått litt lenger enn den ene uka jeg "glemte" det :cool:

Ellers god dag fra gjemmekontoret. dafg var visst en container på feil sted, så da blir det ikke så mye stress som det kuunne ha blitt.

Ha en god en :)

Hehe - jeg har også bodd på studentbolig i noen år hvor det var en slik vaskeordning du beskriver. Det felleskjøkkenet så verre ut enn et lugubert gatekjøkken etter hvert.

God dag fra snødekte Bayern. Skikkelig vinteridyll her nede, og minus 16 i natt.
Har gått fra + 10 og litt vårstemning for en uke siden og altså tilbake til `norske tilstander nå. Bare synd strømmen har gått i samme slengen, håper den er på plass igjen ila. dagen. :cool:

God dag fra snødekte Bayern. Skikkelig vinteridyll her nede, og minus 16 i natt.
Har gått fra + 10 og litt vårstemning for en uke siden og altså tilbake til `norske tilstander nå. Bare synd strømmen har gått i samme slengen, håper den er på plass igjen ila. dagen. :cool:

Så spennende, vet du hvor dere får strøm fra? Ledningsbrudd eller?

Her i nord skinner sola og det er såpass kalt at jeg har fyrt opp i peisen :)

G’morgen .. Minus 14 noen steder, pluss 14 andre steder. Som f.eks. her. Dog er det svært vått.
Ukens siste arbeidsdag står for døren. Men først må man på dynga. Mangel på noen kritiske matvarer gjør også en stopp på Publix nødvendig.

Valentines i helgen, sier’em .. Javel ...

Ser forøvrig at Facebook har gjort om på designet igjen, denne gangen til det langt bedre. De må ha fått litt tyn for de forrige ‘forbedringene’, for å bruke SAS-språket ...

Last edited:
God kald ettermiddag fra det Sørlandske!
Her hjemmekontorerer man halve dager så da passer det fint å se på skyskiting samtidig.
Ellers skal en bursdag feires i dag, og det krever en liten polferd i forkant. Lenge siden taxfreen gikk tom gitt......

Ellers er det vel på tide å lage en ny fredagsbingor for facebook gruppen Freqent Traveler Norge. Pleier å være et populært fredagsinnslag.

God helg til dere alle!

Så spennende, vet du hvor dere får strøm fra? Ledningsbrudd eller?
Her i nord skinner sola og det er såpass kalt at jeg har fyrt opp i peisen :)

Viste seg å være en kaputt transformator borti lia her, men etter besøk av 6 kjøretøy inkl. lift er ny nå på plass. Nesten litt nedtur, men en fikk i alle fall kjent litt på ting en tar for gitt i hverdagen, litt som når oppvaskemaskinen røyk i jula, kan være en hyggelig prosess å vaske opp på gamlemåten og, spesielt når en er flere. :)

Back