eb737 ScanFlyer Blue 28 Jun 2011 #1 Var ute på Sola i går også, dere har sikkert sett en del bilder fra Sola i det siste, men legger de ut uansett. Denne hadde jeg ikke fra før Endelig fikk jeg retroen! Enda en SAS.. Fikk en ny Star også!
Var ute på Sola i går også, dere har sikkert sett en del bilder fra Sola i det siste, men legger de ut uansett. Denne hadde jeg ikke fra før Endelig fikk jeg retroen! Enda en SAS.. Fikk en ny Star også!
eb737 ScanFlyer Blue 28 Jun 2011 #2 Fikk RPR også, nå har jeg alle. Ble en del bilder av denne.. Erik
Y Yankee ScanFlyer Gold 28 Jun 2011 #3 Flotte bilder du! Pokker at jeg ikke har mulighet til å ta bilder (tannverk på 2. dagen og kun 18-55 linse)
Flotte bilder du! Pokker at jeg ikke har mulighet til å ta bilder (tannverk på 2. dagen og kun 18-55 linse)
LCH78 www.lch78.net Medlem 29 Jun 2011 #6 ikke ille da, litt lite liv i fargene dog (men det er fordi du har Adobe som farge rom (Color Space) i stedenfor sRGB)
ikke ille da, litt lite liv i fargene dog (men det er fordi du har Adobe som farge rom (Color Space) i stedenfor sRGB)