• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

En time på vollen

putzmeister

ScanFlyer Dusty
En time på vollen

Skulle ut en tur tidligere i dag, men en etterlengta elektrikker ville det anderledes. Da ble det en liten time mens lyset enda var sånn noenlunde.

IMG_5797.jpg

Har faktisk ikke så veldig mange bilder av denne...

IMG_5799.jpg

Denne kom vel fra Thailand og her drar den til Stocholm. Har ikke reg på dagens 767

IMG_5806.jpg

IMG_5818.jpg

Dagens lille høydepunkt var denne 737-400 eller 4Q8 TC-TJC

IMG_5827.jpg

IMG_5834.jpg

Finnair med Embra 190. Dette er OH-LKK

IMG_5841.jpg

IMG_5846.jpg

Eneste Airbusen var det Lufthansa som stod for med D-AIBA

IMG_5849.jpg

LN-SUN

IMG_5859.jpg

LN-WIM

IMG_5877.jpg

Tyskerne kom også med denne fine 737-300. D-ABXN var så ren og pen.

IMG_5887.jpg

Dette er en Piper PA-42 Cheyenne. Har jeg aldrig sett før nå i kveld:)

IMG_5903.jpg

LN-BRE Jeg er nok noen år forseint ute med å ta bilde av denne:p

IMG_5911.jpg

Som en spion fra den kalde krigen snek jeg rundt i buskene for å finne ut hva dette er. ser ut som en Antonov AN-12. Det var dagens lille tur til vollen. Hoper bildene faller i smak.

Re: En time på vollen

Har sett AN-124 stått parkert der som An-12? stod. Hvorfor hender det at noen fly parkerer der borte?? Er det noe spesielt det borte?? Er jo faktisk rimelig langt unna mill delen.

Back