En takk til SAS og Widerøe

FlyTAP

ScanFlyer Blue
En takk til SAS og Widerøe

Fulgte min 84 år gamle bestefar til Kjevik igår, han var en smule nervøs da han hadde for mye bagasje og flyet (widerøe) var så lite, mente han. Da vi kom på flyplassen kom det en SAS-ansatt dame bort og hjalp til med hele innsjekkingsprosedyren. Hun småpratet med min bestefar og dro et par vitser for å løse opp nervøsiteten til min bestefar. Bestefar forteller at han skal via Bergen et par dager før han skal på pensjonist tur til Kypros, og damen bak skranken kommer med en masse tips til hva han kan gjøre på turen. Da jeg drar fra flyplassen er det en munter bestefar som plystrer muntert gjennom sikkerhetskontrollen, 170 kr fattigere pga baggasjeovervekt, men fullstendig rolig og klar for flyreise. Min bestefar har reist mange, mange steder i verden i løpet av sitt liv, men kan bli nervøs likevel når reisen nærmer seg. Tusen takk til de som serverer et lite smil og hjelper til når en skal ut på tur!

Re: En takk til SAS og Widerøe

Send inn historien din! Så kan den hyggelige SAS-damen få feedbacken hun fortjener fra sin sjef.

Back