SE-DYD ScanFlyer Gold 25 Jun 2008 #1 En svipptur til OSL Lørdag 21 juni En liten tur innom OSL mens jeg venter på å hente min datter som er på Fotokurs i Oslo! Noe smågris og noe annet! Takk for oppmerksomheten!
En svipptur til OSL Lørdag 21 juni En liten tur innom OSL mens jeg venter på å hente min datter som er på Fotokurs i Oslo! Noe smågris og noe annet! Takk for oppmerksomheten!
S seilfly Infrequent traveller ;-) 25 Jun 2008 #2 Re: En svipptur til OSL Lørdag 21 juni Vakkert og smekkert! Hvem i familien har vært forbildet som førte til at dattera ble interessert i foto?
Re: En svipptur til OSL Lørdag 21 juni Vakkert og smekkert! Hvem i familien har vært forbildet som førte til at dattera ble interessert i foto?
G Glenn ScanFlyer Gold 25 Jun 2008 #3 Re: En svipptur til OSL Lørdag 21 juni Takk for titten, gode bilder
T Terje ScanFlyer Blue 25 Jun 2008 #4 Re: En svipptur til OSL Lørdag 21 juni Heftig kvalitet på de bildene ja! Pent!
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 25 Jun 2008 #5 Re: En svipptur til OSL Lørdag 21 juni Vakkert dette Dag, der favoritten må være første bilde av BA. Airbus 330.
Re: En svipptur til OSL Lørdag 21 juni Vakkert dette Dag, der favoritten må være første bilde av BA. Airbus 330.
flyKSU ScanFlyer Gold 25 Jun 2008 #6 Re: En svipptur til OSL Lørdag 21 juni Mad Dog i den vinkelen som i bilde #6 blir bare synnsykt tøft uansett! Flotte, lyse og skarpe bilder Dag :up:
Re: En svipptur til OSL Lørdag 21 juni Mad Dog i den vinkelen som i bilde #6 blir bare synnsykt tøft uansett! Flotte, lyse og skarpe bilder Dag :up:
SE-DYD ScanFlyer Gold 26 Jun 2008 #7 Re: En svipptur til OSL Lørdag 21 juni Takk for kommentarer! Nå drar jeg til Helsinki Vantaa om en time! Kanskje det blir noen bilder når jeg kommer hjem om en drøy uke! Dag
Re: En svipptur til OSL Lørdag 21 juni Takk for kommentarer! Nå drar jeg til Helsinki Vantaa om en time! Kanskje det blir noen bilder når jeg kommer hjem om en drøy uke! Dag
K Kim777 ScanFlyer Blue 26 Jun 2008 #8 Re: En svipptur til OSL Lørdag 21 juni Fine og sylskarpe bilder! Første bilde av BA var min favoritt.
Re: En svipptur til OSL Lørdag 21 juni Fine og sylskarpe bilder! Første bilde av BA var min favoritt.