En stor bildeserie fra Danmarks hovedstad (OBS: mange bilder)

Novair

ScanFlyer Gold
En stor bildeserie fra Kastrup, Danmark (OBS: mange bilder)

Her kommer bildene fra et 4-dagers opphold i CPH. Bildene er tatt denne torsdagen (13.08) samt fredagen (14.08). Forøvrig er CPH glimrende for spotting, for dere som ikke har vært der :DEN

IMG_3825.jpg

IMG_3826.jpg

IMG_4460.jpg

IMG_4396.jpg

IMG_4158.jpg

IMG_4333.jpg

IMG_4324.jpg

IMG_4314.jpg

IMG_4298.jpg

IMG_4282.jpg

IMG_4117-1.jpg

IMG_4151.jpg

IMG_4171-1.jpg

IMG_4188-1.jpg

IMG_4226-1.jpg

IMG_4816.jpg

IMG_3873.jpg

Fort. Følger.

Last edited:
For en serie! :D Variert og skarpt! Joda, CPH er en fin plass å spotte på det, men er man avhengig av flere heavies i timen derimot...

Men knallbra jobba! Ser ut til at du har hatt en velykket tur :) Du var ikke og besøkte "Flyvegrillen" da? :)

Last edited:
Flott levert bildeserie dette her. Variert og flott var det også. Det var jo noen maskiner som jeg har en stor faviritt til, og det er MD80 serien.

Utrolig flott serie! Likte egentlig alle sammen veldig godt, men buken til MD'en og BAe'en med ALS'en i forgrunnen var veldig kule :)

Min favoritt er MD80 tatt fra undersiden, men jeg vil anbefale Boeing å få fjerne vingene og heller sette på litt større rakettmotorer.

Takk for hyggelige tilbakemeldinger!

Å få en MD80 rett over hodet er bare et sinnsykt kick, må oppleves. :)

Likte CSA-bildet jeg og :) Godt komponert, god variasjon, flotte farger, og skarpt :)

Gratulerer med thread nummer 50,000 forresten, på forumet :)

Beklager, da er det sikkert noe galt - her står det thread # 50,000 - men nå telles jo ikke alle slettede tråder og sånt sikkert :)

Gratulerer med den 50,000. startede tråden (håper og antar jeg!)

Back