• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

En solrik tur med 757 til KEF

Hei!
Meget bra filming; ryddig, stødig og bra utsnitt. Du går heller ikke i den klassiske fella med for mye zooming og panorering. Veldig fine overganger, og jeg likte spesielt godt de sekvesene på innflygingen til KEF der du fikk med endel av terrenget under og også selve Reykjavik. Likte også godt at du fikk med mye av interiøret i flyet.

Det blir litt vel langdryge sekvenser under pushback, taksing, ut- og innflyging samt på cruise. Her kan du med fordel kutte ned til langt under halvparten, prøv dog å få med de viktigste annonseringene på høytaleren. De sekvensene der du kanskje kan ha med det hele er take-off og landing til det begynner å gå sakte på bakken. Ta også med der hvor dere takser forbi andre fly.

Oppsummert: Meget bra, men kjør mye strammere regi på de lange sekvensene og klipp ned litt på endel av de andre også.
 
Hei!
Meget bra filming; ryddig, stødig og bra utsnitt. Du går heller ikke i den klassiske fella med for mye zooming og panorering. Veldig fine overganger, og jeg likte spesielt godt de sekvesene på innflygingen til KEF der du fikk med endel av terrenget under og også selve Reykjavik. Likte også godt at du fikk med mye av interiøret i flyet.

Det blir litt vel langdryge sekvenser under pushback, taksing, ut- og innflyging samt på cruise. Her kan du med fordel kutte ned til langt under halvparten, prøv dog å få med de viktigste annonseringene på høytaleren. De sekvensene der du kanskje kan ha med det hele er take-off og landing til det begynner å gå sakte på bakken. Ta også med der hvor dere takser forbi andre fly.

Oppsummert: Meget bra, men kjør mye strammere regi på de lange sekvensene og klipp ned litt på endel av de andre også.

Takker for tips! Det tas til etterretning :)
 
Back
Top