SE-DYD
ScanFlyer Gold
Da er turen kommet til siste del- Turku Airport. Også dette ble en nedtur hva gjelder Airliners- også her var det kun 5 bevegelser daglig. Jeg hadde hørt rykter om en del "udda flygbolag" som fløy hit- f.eks Wizz. Jeg så bare Finnair og Blue-1 på skjermen i avgangshallen, og for å fylle skjermen var det satt opp flights 2 dager fram!
Til alt hell kom det en Finncom som trenet Touch'n go der store deler av dagen, ellers hadde det nok blitt heller trøttsomt. Ellers var det litt privatfly, + Turku Air som sikker fløy sit eget program, og så hadde Luftambulansen base der, men de hørte jeg, men så de ikke.
Noen bilder herfra:
Det var en fin utkikksplass på en høyde rett bak terminalen
Litt kommersiell trafikk
Finncomm Toutch'n go
Den sto lenge og ruset motorene rett foran terminalen, for så å fortsette sin touch'n go
Her sen lukkertid (1/160sek)
rask lukkertid (1/5000sek)
Litt varmedis var det også
Til alt hell kom det en Finncom som trenet Touch'n go der store deler av dagen, ellers hadde det nok blitt heller trøttsomt. Ellers var det litt privatfly, + Turku Air som sikker fløy sit eget program, og så hadde Luftambulansen base der, men de hørte jeg, men så de ikke.
Noen bilder herfra:
Det var en fin utkikksplass på en høyde rett bak terminalen

Litt kommersiell trafikk

Finncomm Toutch'n go

Den sto lenge og ruset motorene rett foran terminalen, for så å fortsette sin touch'n go
Her sen lukkertid (1/160sek)

rask lukkertid (1/5000sek)

Litt varmedis var det også