chrSVGa380
Flyspotter på SVG
En påskeserie fra Nice, Frankrike
Hei!
I påsken har jeg og familien min vært på ferie i Nice, og fordi jeg er ukjent rundt flyplassen ble det mye testing av plasser som jeg kunne spotte på!
Første dag fikk prøvde jeg å komme meg opp på taket av hotellet, men den verandaen var kun for en av de to suitene som var der,
men da gikk vi ned og spurte i resepsjonen om han kunne låse oss ut der, men nei, det fikk vi ikke lov til.
Men det vi fikk da, var en romnøkkel til suiten med veranda, og da kom vi oss ut der så vi kunne spotte.
Men hotellet lå ganske langt bort fra NCE, og lyset lyste så svakt på kvelden, så bildene ble ikke så bra, men fikk da noen
Her er noen av bildene fra første dag:

DSC_0031 by ChristianSHein, on Flickr

DSC_0135 by ChristianSHein, on Flickr

DSC_0168 by ChristianSHein, on Flickr
Dag to og tre ble brukt til soling og gå rundt i byen, fordi jeg er den eneste i familien som liker fly.
Men på dag fire skulle vi på shoppingsenteret CAP3000. Og det lå 2,6 km. fra hotellet,
og vi hadde ikke bil, så vi skulle gå den korte strekningen. Og pappa stolte fullt på Google Maps,
så vi havnet på motorveien, men etter en time fant vi senteret, og shoppet litt,
men så skulle jeg og pappa ut og se om det var noen steder som vi kunne spotte på,
fordi senteret lå ikke så langt ifra enden på rullebanen.
Ute fant vi en plass som var perfekt til å spotte på, men det dumme var at det var motlys nesten hele dagen der.
Så i løpet av uke fikk jeg spotta der tre ganger, og her er noen av bildene jeg tok:

DSC_0077 by ChristianSHein, on Flickr

DSC_0080 by ChristianSHein, on Flickr

DSC_0088 by ChristianSHein, on Flickr

DSC_0097 by ChristianSHein, on Flickr

DSC_0116 by ChristianSHein, on Flickr

DSC_0132 by ChristianSHein, on Flickr
Dag fem:

DSC_0047 by ChristianSHein, on Flickr

DSC_0051 by ChristianSHein, on Flickr

DSC_0052 by ChristianSHein, on Flickr

DSC_0056 by ChristianSHein, on Flickr
Og det var myyyye fugler der hele tiden, men ingen birdstrike allikevel.

DSC_0062 by ChristianSHein, on Flickr

DSC_0071 by ChristianSHein, on Flickr

DSC_0066 by ChristianSHein, on Flickr

DSC_0082 by ChristianSHein, on Flickr

DSC_0090 by ChristianSHein, on Flickr
Spottedrikka:

DSC_0102 by ChristianSHein, on Flickr
Fortsettelse følger... i løpet av kvelden!
-Christian / chrSVGa380
Hei!
I påsken har jeg og familien min vært på ferie i Nice, og fordi jeg er ukjent rundt flyplassen ble det mye testing av plasser som jeg kunne spotte på!
Første dag fikk prøvde jeg å komme meg opp på taket av hotellet, men den verandaen var kun for en av de to suitene som var der,
men da gikk vi ned og spurte i resepsjonen om han kunne låse oss ut der, men nei, det fikk vi ikke lov til.
Men det vi fikk da, var en romnøkkel til suiten med veranda, og da kom vi oss ut der så vi kunne spotte.
Men hotellet lå ganske langt bort fra NCE, og lyset lyste så svakt på kvelden, så bildene ble ikke så bra, men fikk da noen

Her er noen av bildene fra første dag:

DSC_0031 by ChristianSHein, on Flickr

DSC_0135 by ChristianSHein, on Flickr

DSC_0168 by ChristianSHein, on Flickr
Dag to og tre ble brukt til soling og gå rundt i byen, fordi jeg er den eneste i familien som liker fly.
Men på dag fire skulle vi på shoppingsenteret CAP3000. Og det lå 2,6 km. fra hotellet,
og vi hadde ikke bil, så vi skulle gå den korte strekningen. Og pappa stolte fullt på Google Maps,
så vi havnet på motorveien, men etter en time fant vi senteret, og shoppet litt,
men så skulle jeg og pappa ut og se om det var noen steder som vi kunne spotte på,
fordi senteret lå ikke så langt ifra enden på rullebanen.
Ute fant vi en plass som var perfekt til å spotte på, men det dumme var at det var motlys nesten hele dagen der.
Så i løpet av uke fikk jeg spotta der tre ganger, og her er noen av bildene jeg tok:

DSC_0077 by ChristianSHein, on Flickr

DSC_0080 by ChristianSHein, on Flickr

DSC_0088 by ChristianSHein, on Flickr

DSC_0097 by ChristianSHein, on Flickr

DSC_0116 by ChristianSHein, on Flickr

DSC_0132 by ChristianSHein, on Flickr
Dag fem:

DSC_0047 by ChristianSHein, on Flickr

DSC_0051 by ChristianSHein, on Flickr

DSC_0052 by ChristianSHein, on Flickr

DSC_0056 by ChristianSHein, on Flickr
Og det var myyyye fugler der hele tiden, men ingen birdstrike allikevel.

DSC_0062 by ChristianSHein, on Flickr

DSC_0071 by ChristianSHein, on Flickr

DSC_0066 by ChristianSHein, on Flickr

DSC_0082 by ChristianSHein, on Flickr

DSC_0090 by ChristianSHein, on Flickr
Spottedrikka:

DSC_0102 by ChristianSHein, on Flickr
Fortsettelse følger... i løpet av kvelden!
-Christian / chrSVGa380