En liten serie ifra den utskjelte plassen Sola

Lennart

ScanFlyer Rusty
Styr unna, ikke se på, og ihvertfall ikke kommenter,
Kan være farlig det, jeg kan jo bli arrogant :p

I love the beacon effect ;)

Mage katarren

A7-CEA.jpg

A7-CEAb.jpg

A7-CEAc.jpg

Også den andre som endelig ville vise seg fram på Sola (men sola var ikke her )

PH-BXO.jpg

Ingen Sol her heller, neida det røde er ikke sol det heller

PH-BXOc.jpg

Baltic B757 begynner å bli en gjenganger her hos oss. Rå lekker lyd å våkne til når den tar av på rway 36 kl 0520 om morgen. Hører lekre RR-lyder derfra ja

YL-BDB090710.jpg

Jammen var det en liten rød sol her også

YL-BDB090710b.jpg

Happy skvætt folkens :up:

Greit. Skal la være å kommentere bildene av min favorittmaskin, 757, som også kler Air Baltic sitt livery utrolog godt. Jeg kan vel ikke kommentere bilder jeg ikke har sett?

Litt synd at jeg ikke fikk sett dem, for det første var ganske stilig.

Smekker serie dette. KLM var særs så fin. Sist den var på OSL glemte jeg å ta bilde av den :headbang.

Hvilke innstillinger kjører du for å få såpass med beacon? Liker de selv, men innser at de ikke er alltid like lett å ta :lol: Men det var Nydelige bilder!

Hvilke innstillinger kjører du for å få såpass med beacon? Liker de selv, men innser at de ikke er alltid like lett å ta :lol: Men det var Nydelige bilder!

han bruke 1/80 @ f/5 og iso 800 (iallfall på det nest siste Air Baltic bildet :)

--

Pene bilder dettan :-)

Skal så seriøst prøve meg på den beacon effekten neste gang jeg er ute :)

Fine bilder... Har ikke fått med meg at Sola er utskjelt... Å få med beacon er tøft, men det er jo ikke noen spesiell fotokunst å få det med når en fotograferer til de som måtte lure på det, det er jo bare å ha et raskt kamera og kjøre opp farten - så vet man at det kommer... Har selv et kamera som faktisk er dobbelt så raskt som Lennart sitt, men jeg vet jo hvor mange bilder man må redigere vekk for å få det røde lyset - derfor gidder jeg bare ikke, kommer det - så kommer det - selv når man skyter ett bilde om gangen...

H

Last edited:
Back