BSSW
Browncoat
En kald mandag på ENZV
Var en tur på ENZV idag (29/12) sammen med Sirpjalle. Vi har prøvd i flere måneder å få til et lite møte, men det klaffet altså ikke før idag.
Her kommer et utvalg fra dagens spottetur. Med eventuelle kommentarer under bildene
Denne trenger en tur til maleren...
Første gang jeg ser LN-NOF
Den flyr enda... (For de uinnvidde så er dette maskinen jeg hadde fagprøve på)
En av de Q400ene som har kommet fra FlyBe
Ikke bare store fly på Sola idag...
Denne BAe 146-300en ser skummel ut...
Det var meldt sol og fint vær i hele dag, men dette var stort sett det eneste vi så til av solen.
Etter at vi hadde stått en stund og fryst så fant vi ut at vi skulle ta oss en titt på utvidelsen av innenlandsterminalen på SVG. Fikk gratis parkering av en danske som hadde betalt for lengre enn nødvendig
På vei ned rulletrappen
Slik ser gate 20 ut...
Og slik ser det ut når man terminalspotter...
Butikker før rulletrappen ned.
Slik har aldri LN-TUA sett ut...
Da har man kommet ut i kulden igjen, og fotografen fotograferer fotografen som fotograferer fotografen....:drunk:
En RJ 85 faktisk... Og ikke noe "gass"fly....
Dette var den andre gangen vi så LN-WDV idag.
To be continued...
Var en tur på ENZV idag (29/12) sammen med Sirpjalle. Vi har prøvd i flere måneder å få til et lite møte, men det klaffet altså ikke før idag.
Her kommer et utvalg fra dagens spottetur. Med eventuelle kommentarer under bildene

Denne trenger en tur til maleren...

Første gang jeg ser LN-NOF

Den flyr enda... (For de uinnvidde så er dette maskinen jeg hadde fagprøve på)

En av de Q400ene som har kommet fra FlyBe

Ikke bare store fly på Sola idag...

Denne BAe 146-300en ser skummel ut...

Det var meldt sol og fint vær i hele dag, men dette var stort sett det eneste vi så til av solen.

Etter at vi hadde stått en stund og fryst så fant vi ut at vi skulle ta oss en titt på utvidelsen av innenlandsterminalen på SVG. Fikk gratis parkering av en danske som hadde betalt for lengre enn nødvendig

På vei ned rulletrappen

Slik ser gate 20 ut...

Og slik ser det ut når man terminalspotter...

Butikker før rulletrappen ned.

Slik har aldri LN-TUA sett ut...

Da har man kommet ut i kulden igjen, og fotografen fotograferer fotografen som fotograferer fotografen....:drunk:

En RJ 85 faktisk... Og ikke noe "gass"fly....

Dette var den andre gangen vi så LN-WDV idag.
To be continued...