En gammel fyr, en Land Rover på vei til Kanada, eller God Torsdag

Re: En gammel fyr, en Land Rover på vei til Kanada, eller God Torsdag

God morgen fra Lillestrøm. Trodde Elbird var det neste jeg nå...

Bortekontoret venter. I morgen fyller bolaget 25 år og Bongos Fest- og karavanservice har organisert det meste. Så da tipper jeg vi har fått finansiert julefrokosten til en viss sjømatforretning, om ikke annet.

Oppdaget forresten at en av favorittbøkene fra sånn 15+ år siden har blitt TV-serie. The Swarm. Første episode så bra ut, så løp og sjå.

Nå blir det tog og Skippy. Ha en duper torsdag!

Tror vi ukentlig bidrar til samme julefrokost…ikke vanskelig når vi spiser fisk og skalldyr til middag 3-5 ganger i uken.

Økonom vs kunde .... :stir

Nei, det er dust å ikke tidoble prisen (det er ikke snakk om 10x her hell) hvis markedet er villig til å betale for det akkurat den uken. Skal hotellene drive business eller bare leke det?

Da forklarte jeg meg som vanlig litt dårlig: Ved å gi en stor gruppe tilreisende et inntrykk av at Oslo er ekstremt dyrt, så kan dette føre til at de derfor velger å ikke komme tilbake. Jeg snakker også med en del klienter som ikke kommer på Nor-Shipping (og da sikkert ikke på ferie senere) fordi det er så spinnville priser et sted som allerede har rykte på seg for å være dyrt (noe som det faktisk ikke er lnger)

Ellers så merker jeg meg at disse authenticatorene for å komme inn på jobbsiderne begynner å bli usikre. Forleden var koden 461509. Det er jo to flightnumre fra Fornebu som bare lå halvannen time unna hverandre. Og nå kom jaggu 461 opp igjen, denne gang i kombinasjon med 480. Og slikt kaller de sikkert?? Hvem som helst med litt nerdete hjerne tar dette på no time! Makan!! :old

Heisann fra Forus. Uvanlig sent til meg å være å poste i denne tråden. Men men. Fin dag på jobb. Nok å gjøre og har ikke kjedet meg. Og noe av tiden som gjerne går med til prokrastinering og forum ble brukt til å studere et excel-dokument med en haug med faner og formler som man skal prøve å gjøre seg enda bedre kjent med. Straks bærer det hjemover en tur før det blir bandøving litt senere. Ha en fortsatt fin torsdag forumister! :)

Ellers så merker jeg meg at disse authenticatorene for å komme inn på jobbsiderne begynner å bli usikre. Forleden var koden 461509. Det er jo to flightnumre fra Fornebu som bare lå halvannen time unna hverandre. Og nå kom jaggu 461 opp igjen, denne gang i kombinasjon med 480. Og slikt kaller de sikkert?? Hvem som helst med litt nerdete hjerne tar dette på no time! Makan!! :old

Som da jeg skulle booke hos BA, og BankID-brikken gav meg koden «363636», BA sitt «kundnummer» hos Boeing

Som da jeg skulle booke hos BA, og BankID-brikken gav meg koden «363636», BA sitt «kundnummer» hos Boeing

Og ikke nok med det .. der har du både (SK)363 og (SU)636 .. midt på dagen begge to ...

Ikke rart folk blir hacket .... Erna må gå!!

Det er vel flere uker enn akkurat den uken det kan være gøy å tjene litt penger da ;)

Vi får være enige om å være uenige - men dette er feedbacken vi i alle fall får om at det fremstår som i overkant dyrt og gir en litt dårlig smak i munnen. Jeg tenker på sånne eventer som fantastisk Norge/Oslo reklame.

Det forklarer hvorfor jeg måtte ut med 4000 kr for å fly SVG-OSL-SVG neste uke i SAS GO :drunk: Shitt pomfritt.

Ikke rart folk blir hacket .... Erna må gå!!

Tror hun har gjort det allerede :colgate:

Go' kveld fra Stavanger. Stille fra meg på forumet for tiden men er jo heldigvis innom og snoker innimellom :) Denne uken signerte jeg endelig ny jobbkontrakt og om et par-tre år kan jeg forhåpentligvis slenge på et par-tre bokstaver ekstra når jeg skal bestille flybilletter hos Lufthansa et al. :fly

Men før den tid skal det bli sabla godt med en laaaaang sommerferie. :)

Back