En fredag på Flyvergrillen (OBS! Mange bilder)

flyKSU

ScanFlyer Gold
En fredag på Flyvergrillen (OBS! Mange bilder)

I går tok jeg og noen flere en dagstur til Kastrup og Flyvegrillen. De fleste av oss dro hjem i går, mens noen var igjen til i dag. Været var greit nok med noen skikkelige regnskurer innimellom. Men det var blå himmel og sol på begynnelsen av dagen, noe de første bildene bærer preg av mht. motlys.

Over til bildene. Håper dere liker dem, og kommentarer tas imot med takk :)

1-3.jpg

2-3.jpg

3-3.jpg

4-3.jpg

5-3.jpg

6-3.jpg

7-2.jpg

8-2.jpg

9-3.jpg

10-2.jpg

11-3.jpg

12-1.jpg

13-1.jpg

14-1.jpg

15-2.jpg

16-1.jpg

17.jpg

18.jpg

19-1.jpg

Last edited:
Re: En fredag på Flyvegrillen (OBS! Mange bilder)

39.jpg

Vi traff på en meget hyggelig danske som mer en gjerne ville vise oss irundt, og tok oss med på en skikkelig rundtur rundt flyplassen. Utrolig morsomt :) Takk for en meget hyggelig opplevelse :)

40.jpg

41.jpg

42.jpg

43.jpg

44.jpg

45.jpg

46.jpg

47.jpg

48.jpg

49.jpg

50.jpg

51.jpg

52.jpg

53.jpg

Last edited:
Re: En fredag på Flyvegrillen (OBS! Mange bilder)

54.jpg

55.jpg

56.jpg

57.jpg

58.jpg

59.jpg

60.jpg

Og det var det for i dag. Hit må jeg i alle fall igjen :DEN Håper bildene falt i smak :)

Re: En fredag på Flyvergrillen (OBS! Mange bilder)

Flotte bilder, flott med litt annet enn fokker fra deg.... hehehehe!!

Edit: For all del, sikkert en flott tur, men du kan glede deg mer til neste.. haha.

Takk for titten.

Nydelig , flott serie :D

Åssen kom du deg mellom terminalen og flyvergrillen ? Jeg må bare dit

Ta toget fra CPH Perrong 2 til Tårnby (første stasjon). Gå av der og opp. Ta buss nr. 30 fra busstoppen utenfor togstasjonen, og gå av når du ser et skilt på høyre side som det står "Flyvergrillen" på. Så bare går du ca. 100 m fremover, så er du der. Du kan også ta taxi til Amager Landevej 290. Koster ca 80 kr fra T3.

(Vi måtte forøvrig ha en veldig detaljrik reiseveiledning fra en av de lokalkjente, ellers hadde vi aldri funnet frem :D )

Skal fly 340 om et par uker, kult å se den!

Ta toget fra CPH Perrong 2 til Tårnby (første stasjon). Gå av der og opp. Ta buss nr. 30 fra busstoppen utenfor togstasjonen, og gå av når du ser et skilt på høyre side som det står "Flyvergrillen" på. Så bare går du ca. 100 m fremover, så er du der. Du kan også ta taxi til Amager Landevej 290. Koster ca 80 kr fra T3.

(Vi måtte forøvrig ha en veldig detaljrik reiseveiledning fra en av de lokalkjente, ellers hadde vi aldri funnet frem :D )

Bruker å gå jeg da :) Er et lite stykke da ;)

Fantastiske bilder med stor F :D Du har fått med favoritten min på en meget god måte. Jeg legger også merke til at du har fått med den blankpolerte "kromen" på motorene til BT, herlig:D

Meget flott serie dette her fly1980, dette var noe annet en det du får på Kvernberget. ;)

Airbus 330.

Kjempeflotte bilder - og mange spennende fly! Jeg har ikke vært på Flyvergrillen på mange år, men det er et utrolig fint spottersted :)

:D Enig! Kanskje de har sykkelutleie der også?;)

Joa, men vi kunne jo ikke veien ^_^
I tillegg var det krøll på alle reginaltog fra København H, så taxi ble i alle fall løsningen hjem igjen :)

Takk for godord om bildene :)

Jeg har nå syklet Kastrup rundt uten å finne Flyvegrillen. Hvor i alle dager ligger den???

Å det er vel ved Terminal 1 det da...

Back