Hei alle sammen 
Hadde gleden av å være i lag med Piddien og delvis også G-COLE rundt BGO for 2 uker siden, en nydelig dag var det og her er litt av hva vi så:
(kommentarer over hvert bilde)
Alltid hygglig å se Helikoptrene som kommer inn, her er CHC´sin LN-OQK tatt fra plassen ved nettopp CHC...
Her er en avgang med kjentfolk ombord
Trafikken fortsatte på bane 17, og vi dro rundt til jordet på vestsiden, og vi fikk inn Spanairs EC-IJU på fuelstop mellom LPA og TOS, her taxer den inn etter landing:
mens AEA fløy over med sin 738 antakelig på en tilsvarende rute
LN-WFS fikk komme inn fra sør, lander bane 35:
KLM landet på bane 17, og ikke bare med en 733 men med slveste "Roald Amundsen" med reg PH-BTE
Flott med en slik bakgrunn for en østlending som meg
LN-DYB
Avslutter med to "gamle", som har startet mange ganger herfra, først den yngste av dem, LN-KKX:
deretter gode gamle LN-BRH som har det meste av sitt liv fløyet innelands i Norge:
Det ble en herlig dag med dere, gutter! Stå på!!
Til sludd kjørte Piddien meg ned til en overaskelse på Hjellestad:
Slikt gleder en gammel flyhistoriker
Så to bilder fra avreidesdagen
LN-NOI klar for avgang, tatt fra P-huset:
og til slutt utsikten sørover rett etter at flyet svingte østover etter avgang bane 17, der en snødekka topp lyste opp i skumringen, lokalkjente får heller si hva det er vi ser...
Takk for en flott tur

Hadde gleden av å være i lag med Piddien og delvis også G-COLE rundt BGO for 2 uker siden, en nydelig dag var det og her er litt av hva vi så:
(kommentarer over hvert bilde)
Alltid hygglig å se Helikoptrene som kommer inn, her er CHC´sin LN-OQK tatt fra plassen ved nettopp CHC...

Her er en avgang med kjentfolk ombord

Trafikken fortsatte på bane 17, og vi dro rundt til jordet på vestsiden, og vi fikk inn Spanairs EC-IJU på fuelstop mellom LPA og TOS, her taxer den inn etter landing:

mens AEA fløy over med sin 738 antakelig på en tilsvarende rute

LN-WFS fikk komme inn fra sør, lander bane 35:

KLM landet på bane 17, og ikke bare med en 733 men med slveste "Roald Amundsen" med reg PH-BTE

Flott med en slik bakgrunn for en østlending som meg

Avslutter med to "gamle", som har startet mange ganger herfra, først den yngste av dem, LN-KKX:

deretter gode gamle LN-BRH som har det meste av sitt liv fløyet innelands i Norge:

Det ble en herlig dag med dere, gutter! Stå på!!
Til sludd kjørte Piddien meg ned til en overaskelse på Hjellestad:

Slikt gleder en gammel flyhistoriker

Så to bilder fra avreidesdagen
LN-NOI klar for avgang, tatt fra P-huset:

og til slutt utsikten sørover rett etter at flyet svingte østover etter avgang bane 17, der en snødekka topp lyste opp i skumringen, lokalkjente får heller si hva det er vi ser...

Takk for en flott tur