En elegant måte å ta vare på to travere...

Re: En elegant måte å ta vare på to travere...

Stilig paint, men det første bildet (Boeing 747SP-31) likner på en smellfeit gravid guppy-fisk...

Nydelig! Skal til Vegas senere i uken og haaper aa faa dem paa skuddhold ...

Originally posted by seilfly

Stilig paint, men det første bildet (Boeing 747SP-31) likner på en smellfeit gravid guppy-fisk...

747SP i et nøtteskall :colgate:

Originally posted by LN-KOG

Originally posted by seilfly

747SP i et nøtteskall :colgate:

Haha, ja, eller hva med en kjempegris?:lol:

747SP er en RÅ maskin!!!

"To travere," jeg trodde nesten det var hestetransport flyene skulle utføre ;)
Jeg har vel hengt meg for mye opp i kjerre-betegnelsen som brukes her på forumet. ^_^

Forøvrig var disse to kjerr...eh....gamle damene shinet godt opp. 747SP er jo en tøff rarietet!

747SP er faktisk styggere enn en 736! Nytter ikke med fancy fargeskjema. Det blir som å kline mascara og leppestift på et gorilla vrengtryne!

Her er en flott tripreport fra Iran Air's Boeing 747SP på strekningen Damascus-Caracas. Meget intressant. Med bilder og videoer.

Iran Air DAM-CCS

Originally posted by FBU 4EVER

747SP er faktisk styggere enn en 736! Nytter ikke med fancy fargeskjema. Det blir som å kline mascara og leppestift på et gorilla vrengtryne!

10-4 for this statement

Marketing-folkene i bolaget mitt er glade i aa snakke om 'Lipstick on the pig' .. dette maa vaeere den onde stesoesteren .... :lol:

.. ellers mintes jeg fra barneskolen at vi sa 'ape gorilla vrengtryne' ... noe som ble sittende igjen i alzheimerhjoernet?

Ellers er det en floytt reportasje fra Iran Air Teheran-0Caracas i suste Airways! :exclamati

Back