En B-17 i luften…eller Best Mandag…

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
En B-17 i luften…eller Best Mandag…

…..hadde gleden av en B-17 i aftensolen rett over huset, foretrekker en B-17 over 233 Norwegian 737-800gt - Mandag og tilbake i jobb. Første dagen på kontoret, men videre er det hjemme kontor….gleder meg til fergen med Espresso fra Commuter Comforter (det er vel slik på L1 også ;) ) hvis ikke bytt ut 72 settet med ferge !!

Re: En B-17 i luften…eller Best Mandag…

Morn fra Tønsberg. Ser ut til å være ferdig med å tørke snørr på arvingene for denne omgang, så da satser vi på å sende begge to i barnehagen denne uka. Satser på at det også medfører litt ekstra søvnbehov for den yngste, slik at man etterhvert slipper å stå opp i 5-tiden.
Ikke helt vant til at jeg nå må jobbe igjen og ikke skal være hjemme å nyte sensommeren med den lille morgenfuglen

God morgen fra kontoret. Tøff økt i gymmet ferdig. Ble to mils spasertur igår og delte tre flasker svært edle druer med en god venn i Frogner-ghettoen. Alt dette kjennes vel på kroppen nå…

Mornings fra Ruters #250. Bilen er levert på service, nå venter den årlige turen til tannlegen. Så skal barn følges opp på både hockey og fotball etter jobb. Ha en fin dag.

God morgen fra Haugesund. Siste dag hos opphavet på Vestlandet i denne omgang. Fortsatt smak av sommer så da kan en ikke klage. I morgen venter en drøy uke i Oslo og det skal også bli bra. Ha en god mandag.

God morgen fra Skaun!

Her jobbes det med etterdønningene etter en festhelg på Hamar, hjemreisen gikk både med et forsinket tog, fly og bil. :)

Heldigvis reisefri et par dager, selv om fruen som skal til Molde på jobb i dag, prøvde å få meg med på tur. I dag skal sofaen inntas og benyttes vel... hehe

Nyt mandagen!

Kim

Ingen B-17 her, så en 757 på vei mot Columbia får duge ...

Intet spesielt på plakaten denne augustmandagen. Må en tur til Greenwood for å hente noen medisiner, men det kan vente til i morgen da kona må avgårde på en dagstur.

Regningene fra sykehusoppholdet mitt har endelig sklidd gjennom systemene, etter litt startproblemer. Har valgt en god plan, så det hele ble kostnadsfritt for meg. Og ved å velge rett apotek, er medisinene også kostnadsfrie. Underlig store forskjeller på dette, så godt jeg forsatt har hjernevirksomheten under kontroll ..

Men nå må svigerbeistet fores ... og klokken er 7:57 ...

EC-GCA_2.jpg

Her skal det feires 24 år som rette ektefolk…satser vel på både sølv og gull. Nu er korken sprettet…den første:-)

Gratulerer til @EB!

Sliten kveld fra Lillestrøm. Lang dag på jobb og så skal det økes på i morgen. På tide med noe rødt i skåla, men her betyr det tomatsuppe. :)

Ha en best mandag

God kveld fra Nittedal,

Her er det booket høstferie til Roma.
OSL-MUC-FCO med LH og ITA ned, og via BRU hjem.
Satser på Italiensk effektivitet hjemover, da det er litt trange 35 minutter i BRU på returen.... satser på medvind og god stemning

S

Back