Ekstra best fredag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra landstedet. Her er det 21 grader klokken 05:30…noe som nok medfører morgenbad når jeg vekker unga om en times tid. Så blir det banakake og sikkert flere bad. Godtebutikken med flasker i hyllene skal også besøkes…fint med ungdommer som har sin første sommerjobb på utsiden og pusher iskrem. Spis is!

Morn fra Tønsberg. I går ble det den etterhvert årlige sykkelturen til Verdens Ende for rekesmørbrød og en øl. Slo like greit til med en softis når jeg var der og jaggu ble det ikke et bad også mens man ventet på den lille fergen mellom Husøy og Husvik. I dag dukker det opp et par ettåringer med følge, og i morgen dukker svigermor opp, så får begynne å polere både tyske og kåken i ettermiddag

God morgen fra Beitostølen. En dobbel espresso. før jeg får begynne med pakking og rydding. Retur til Asker i dag, for ompakking og gressklipping. Ha en fin dag.

God morgen fra Bergen. Persetorsk til middag i går, deretter ble det en hyggelig (og litt for lang…) barrunde i byen. Ble sittende sammen med noen hyggelige amerikanere av norsk opprinnelse som kombinerte ferie og slektsforskning. Snart frokost før turen går østover over fjellet. Ha en finfin fredda[emoji3]

Ja, god morgen "Ekstra best fredag:-)" på den beste dagen i året :)
Ha en fantastisk fredag og helg når den kommer, og nyt det fantastiske været!

God fredag fra gullstuen på CPH. Nydelig, lang tur fra SCL til CDG selv om det ikke ble så mye søvn. Topp gjeng om bord. AF sin A220 leverte også varene opp til Danmark. Nå venter Braathens til TRF før Widerøe hopper meg over til HAU via BGO. Godt man liker å fly :)

6e59d6d6d5e9b6e4a16d81ad59ce7206.jpg

f66d280b339228f94922508228398f48.jpg

Last edited:
Hva er fredag? Akkurat samme dag som resten. Livet er en lang helg. ;).

I dag skal MOW se på ting. Selv om det er varmt. Spis isbiter. Drikk vann.

God morgen fra Kongsberg. Vi kom hjem igjen på onsdag etter noen fine dager i Lubeck. I dag var det sjekk hos doktoren igjen. Satser på at prøvene er ok, men en vet jo aldri. Han ringer meg litt senere i dag.

Ny tur er på trappende om noen få dager. Da går ferden til Bergen hvor min datter skal flytte. Det ser ut som det min datter og kona kjører bil over med flyttelasset og far selv tar fly. Prøver meg denne gang på en tur inspirert av Bongos tryllereiser. I stedenfor direktefly fra OSL til BGO, blir det WF fra OSL-HOV-SOG-BGO. Samme rutenummer hele veien, men helt utsolgt for gjennomgående reise. Det var derimot en ledig plass på OSL-HOV-SOG og en ledig plass fra SOG-BGO, så nå har jeg booket dem. Det ble ikke så dyrt heller. To nye flyplasser blir det også på listen.

Edit: Livlegen ringte mens jeg skrev. Prøvene var fine (ut i fra forholdene) så da blir det tur til Bergen. Billetter til Brann - Salzburg er forlengst bestilt.

God ettermiddag fra en buss langs E6. Denne bussen skal helt til Måløy men jeg hopper av i god tid før det. Når togene er utsolgt herfra til månen så må det nesten bli sånn. Men Vy sine ekspressbusser er bra de, særlig når man kan reservere et Plus sete , da har man godt med plass. Jo jeg vet man stort sett kan sette seg på et utsolgt tog men man får jo da stort sett automatisk maksprisen og den tør jeg ikke helt å tenke på hva er.

Mange forandringer langs e6en de senere årene ja. Man burde gjort det samme på jernbanen.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Hva er fredag? Akkurat samme dag som resten. Livet er en lang helg. ;).

I dag skal MOW se på ting. Selv om det er varmt. Spis isbiter. Drikk vann.

Har du blitt pensjonist?

God fredag fra Sandnes. Andre dagen på rad vi kjørte til Tengesdalsvatnet for å nyte godværet og behagelige badetemperaturer. Blir nok å fyre opp grillen når man har kommet seg hjem.

God morgen fra Naples. I går ble nede på Marco Island og en skikkelig Florida Style restaurant ved vannet.. Trengte litt av det etter litt vel mye Bentley/Rolls og kritthvite tenner i Naples. Jentene er på vei ned til treningssenteret og gutta skal snart ned til poolen og små chatte med amerikanere. I kveld blir det avskjedsmiddag og vi er faktisk virkelig i tvil om det blir fancy eller Florida.

God dag fra Lillestrøm. Det skulle egentlig vært båttur i dag, men det ble byttet til i morgen og det ble golfrunde i dag i stedet.

Det var varmt. Det var også litt miks irriterende. Jeg gikk egentlig alene og puslet og trente, men tok igjen to stykker som var innmari gode og de ba meg spille videre sammen med dem. Det er greit nok og de var innmari hyggelige. Har til gode å møte drittsekker på hjemmebanen på Losby. Men så er det sånn at flinke golfgubber har det med å bli litt i overkant hjelpsomme når man forklarer at jeg fortsatt har HCP54 og det runde nummer 10 totalt på 3 år. Da skal de komme meg hjelp og tips, hvilket er kjempefint. Men noen ganger går det helt overboard. Det gjorde det i dag. :)

dcc6eaa889a66e487d9d7db55b90356a.jpg

Men for en dag og for en bane. Og lærte nå litt nytt også. Men nå må jeg lære meg å treffe ballen på nytt, med nye teknikken de viste. Dog går den fryktelig mye lenger de gangene jeg faktisk treffer nå. Like langt med 6'er som det gjorde med driver før.

Anywhooooo... Nå passer det med en iskald pils snart.

Andy out

Last edited:
Back