EK211 har snudd i Nordsjøen

AMSKIX

ScanFlyer Blue
EK211 har snudd i Nordsjøen

EK211 A388 DXB - IAH har nettopp snudd i Nordsjøen, i retning OSL muligens?

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    66.7 KB · Views: 1,527
Last edited:
Re: EK211 har snudd i Nordsjøen

De lander sørfra, så de må rundt. Kanskje noen i Oslo eller på Lillestrøm som får seg en overraskelse .. :p

Får stikke hodet ut og titte om jeg ser den nærmer seg sentrum :p

@Someone: Du kan vel ta turen opp til OSL kan du ikke? Skjer vel ikke så mye på jobb likevel? :p

Flyet, som eies av selskapet Emirates, har opprinnelig kurs mot Houston fra Dubai, men er nødt til å lande på Oslo Lufthavn Gardermoen i dag.

- Jeg kan bekrefte at flyet skal lande her. De er nødt til å foreta en medisinsk landing, noe som betyr at en person om bord har fått et illebefinnende eller noe lignende. Flyet vil bare komme ned og reise igjen, forteller kommunikasjonsjef i Avinor, Gurli Ulverud, til VG.
http://direkte.vg.no/studio/nyhetsdoegnet#!verbatimId=571e09935152f7206ae1a501

Bytta baneretning? Ser ut som den skal lande fra nord.

@Someone: Du kan vel ta turen opp til OSL kan du ikke? Skjer vel ikke så mye på jobb likevel? :p

Svarte F.......for en time siden stod jeg på spotterplattformen og hang. Sånn går det når man ikke sjekker mobilen mens jeg kjører

Den står ikke på de-ice, men på stand 171. Masse bra bilder på facebook!

Selvfølgelig vanskelig å si sikkert, men må det antas at de trenger påfyll av fuel på OSL pga. denne u-svingen i Nordsjøen, back track, ned og opp fra OSL? Eller er det nok fuel om bord til slike stop?

Selvfølgelig vanskelig å si sikkert, men må det antas at de trenger påfyll av fuel på OSL pga. denne u-svingen i Nordsjøen, back track, ned og opp fra OSL? Eller er det nok fuel om bord til slike stop?

Tvilsomt at de har nok. Så må nok fylle litt.

På flytoget nå, så får prøve å se om man rekker å få med seg hvalen på min vei tilbake til TRD.

Kim

Tvilsomt at de har nok. Så må nok fylle litt.

Men kan de lande med fulle tanker i det hele tatt, da? Trodde det ikke funka helt jeg, og at man måtte dumpe fuel over Hardangervidda eller noe sånt

De har nok brent av nok på veien opp fra Dubai. Hvis ikke, hadde de nok tid nok på veien inn til å kvitte seg med det de trengte.

Men kan de lande med fulle tanker i det hele tatt, da? Trodde det ikke funka helt jeg, og at man måtte dumpe fuel over Hardangervidda eller noe sånt

Umulig å svare på så lenge man ikke vet hvor mye pax og vekt i belly det er ombord.

Står fortsatt på 171 på OSL flyet.

La ut bilde på twitter med #EK211.

Et annet spørsmål er vel hvor lenge flyet kan stå før crew går ut på tid. Er vel en 15 timers tur i utgangspunktet?

Kim

Back