Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Men at det stod et crew rimelig klart på CPH for å ta flyet over dammen.
Det tviler jeg på, så er nok samme crew. EK152 dro CPH-DXB for under en time siden, og EK har vel neppe 2x A380 crew stående klare på CPH
Det tviler jeg på, så er nok samme crew. EK152 dro CPH-DXB for under en time siden, og EK har vel neppe 2x A380 crew stående klare på CPH
Men han stakkaren som ble akutt syk kunne jo nesten like gjerne vært flydd til JFK som å sirkle rundt i 3-4 timer over Skandinavia? Hadde vel bare skilt en time eller 2. Tilstanden kan jo umulig vært særlig kritisk når de bruker 3-4 timer på en medical ekstralanding?
*computer says no* ??Hvorfor var de på vei inn til OSL, for så å gå rundt? Vekt ja, men hva vil det si, maks landingsvekt?
Dette er vel ting man har oversikt over før man er så nær landing?
Ser ut som den var innom CPH i dag og?
Uten noe form for holding før landing?
Bare en liten runde.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.