OSL Ed Force One

jameson82

Flysitter
Iron Maiden spiller i Telenor arena 6/7 så da kommer vel Ed Force One til OSL til uka. Reg er G-STRX

Det er ikke sikert, for jeg snaket med en fra Tyskland og han sa at Iron Maiden skulle spille i Tyskland og da kom de med helt vanelig pax fly.

Tror bare de liser ut flyet til flyselskaper for og få inn inntekter på og lise vekk flyet. :)

Det er ikke sikert, for jeg snaket med en fra Tyskland og han sa at Iron Maiden skulle spille i Tyskland og da kom de med helt vanelig pax fly.

Tror bare de liser ut flyet til flyselskaper for og få inn inntekter på og lise vekk flyet. :)

Det er ikke Iron Maiden som eier flyet. Flyet opereres (usikker på om de eier eller leaser) av Astreaus (hvor Bruce Dickinson er kaptein) og chartres av Iron Maiden ved behov.

Dickinson er vel ikke kaptein der lenger faktisk. Han har fått en eller annen stilling litt høyere oppi systemet i Astraeus. :)

Han flyr fortsatt selv om han har flere roller i selskapet.

G-STRX er forøvrig i vanlig rutetrafikk for Iceland Express om dagen så de bruker nok alternativ transport til Oslo.

Ed force one var faktisk innom osl i forrige uke eller uka før, taxet rett forbi meg, men hadde jeg med kamera.. nei.

Iron Maiden-gutta landet i går ettermiddag i en 737-300 fra Multiflight, reg. SX-MTF. Parkerte på GA...

Bilder kommer nok i løpet av uka :)

Iron Maiden-gutta landet i går ettermiddag i en 737-300 fra Multiflight, reg. SX-MTF. Parkerte på GA...

Bilder kommer nok i løpet av uka :)

Griselekkert livery på purka. Satt selv på jobb uten mulighet til å stikke ut ☹ ☹ ☹ ☹ men vet at flere fikk denne på brikken. Skal bli artig å se resultatet.

Last edited:
Back