• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

EB i 10000 klubben?

Bizflyer

FinalCall.travel/no
Medlem
Nei jeg tenkte ikke på 10000 meters klubben. (Gudene må vite om han kanskje er medlem der også:hi2 )

Men jeg ser at EB er oppe på 9983 innlegg på forumet.

Det store spørsmålet blir da: Passerer han 10000 i løpet av dagen? Da må det vel bli det første medlemmet av forumets 10000 klubb? Eller hur?

BF:cool2

Replying to Topic 'EB i 10000 klubben?'

Ser ikke ut til at han skal klare det... Han har 16,61 poster hver dag...:p

Ja, han har gått ned litt. Han har jo vært oppe i et snitt på over 25 pr dag. Men hvis han blir litt ivrig i løpet av dagen så....................

BF:cool2

Originally posted by Bizflyer

Nei jeg tenkte ikke på 10000 meters klubben. (Gudene må vite om han kanskje er medlem der også:hi2 )

Er det en ny klubb? ..eller tenker du på "Mile High Club"? I så tilfelle holder det med 1.609 meter (5.280 fot) for å bli medlem...:up:

Burde kanskje gi meg på 9999...;)

Oi! Det nærmer seg! Et par timer til nå, så er han i mål!!

BF:devot:

Noe som mange av forumets tidlige medlemmer fant irriterende var 'feiring' av antall poster. Derfor forslaar jeg at dere som synes dette er moro, koser dere i stillhet eller ved direkte kontakt .. :up:

Originally posted by LN-MOW

Noe som mange av forumets tidlige medlemmer fant irriterende var 'feiring' av antall poster. Derfor forslaar jeg at dere som synes dette er moro, koser dere i stillhet eller ved direkte kontakt .. :up:

Gledesdreper!:baeh

Originally posted by SAJblue

10000-metersmerket må da kunne feires litt:nor

Eller sörja över att någon tillbringar såpass mykcet tid på forumet :p

Back