• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

easyJet til Göteborg (GOT) - oppstart i løpet av høsten

LN-KGL

ScanFlyer Mile High Club
easyJet til Göteborg (GOT) - oppstart i løpet av høsten

Da kan man starte å booke på de tre nye rutene ut av GOT

GOT-Berlin Schönefeld - første flight 2. november 2010 - flys tirsdager, torsdager og lørdager

GOT-London Gatwick - første flight 6. september 2010 - flys daglig (lørdag litt tidligere flight)

GOT-Manchester - første flight 10. desember 2010 - flys tirsdager, fredager og søndager (fredags departure fra GOT kl 10:20 og søndags departure kl. 17:25 fra MAN, så dette er glimrende for helgebesøk)

Re: easyJet til Göteborg (GOT) - oppstart i løpet av høsten

Spennende at de kommer til GOT! Ett skritt nærmere OSL?

Skal ikke se bortfra at jeg reiser med easyJet fra GOT i nærmeste fremtid.
Det er noen av de få lavprisselskapene jeg kunne tenkt meg å prøvd.

Og prisen starter på €46,69 en vei for alle tre destinasjonene (da er både 20 baggasje og priority boarding inkludert).

Jeg har lite tro at SXF-GOT vil leve lenge.

AB flyr 2x daglig og har planer i boks a öke til 3x daglig. Alrede na tilbys dette pa BER-GOT en tydelig overkapasitet. A starte opp SXF-GOT frem til hösten, da lavsesongen pa denne rute begynner, er mildt sagt... Harakiri...

LGW-GOT er en meget smart trekk. Denne rute ble apent etter Sterling sitt konkurs og man kan bare undre seg hvorfor Norwegian har ikke etablert seg med en eneste rute ved GOT. Jeg forventer at LGW-GOT dobles til var, rett og slett fordi dette rute har potensial og volum.

Nå som Ryanair bortimot forsvinner fra TRF er det vel mye mulig at det kan bli EZY der?

Jeg har lite tro at SXF-GOT vil leve lenge.

AB flyr 2x daglig og har planer i boks a öke til 3x daglig. Alrede na tilbys dette pa BER-GOT en tydelig overkapasitet. A starte opp SXF-GOT frem til hösten, da lavsesongen pa denne rute begynner, er mildt sagt... Harakiri...

LGW-GOT er en meget smart trekk. Denne rute ble apent etter Sterling sitt konkurs og man kan bare undre seg hvorfor Norwegian har ikke etablert seg med en eneste rute ved GOT. Jeg forventer at LGW-GOT dobles til var, rett og slett fordi dette rute har potensial og volum.

Jeg tror GOT-LGW er et smart trekk ja.
Men du skal ikke se bort fra at SXF-GOT kan gå bra også, du må ikke glemme at easyJet faktisk har lavere kostnader enn AB, så de er faktisk nokså konkuransedyktige. Skal ikke se bort fra at AB blir de som må redusere eller trekke seg ut.

Nå som Ryanair bortimot forsvinner fra TRF er det vel mye mulig at det kan bli EZY der?

Det tror jeg ikke du skal regne med. EZY flyver primært på hovedlufthavne...

I STN ser man f.eks. en EZY-reklame med ordene

"Fly to an airport - not an airfield"

Back