DY: Ruten til Moskva starter vel idag

ENGM RAMP

ScanFlyer Rusty
Idag er jo 16 august, og den første avgangen til Moskva har vel/skal vel gå idag. Blir spennende å se hvordan dette går da...

Personlig håper jeg (og kanskje tror også) at denne ruten skal DY få slite litt med. Gøy om vi klarte å beholde smått eksotiske (alt er relativt, jeg vet det) Aeroflot på OSL. Vil tro at SU ikke har alt for gode marginer på den ruta. Dessuten vil DY måtte få turister til en destinasjon som er litt mer utilgjengelig enn mange andre DY-destinasjoner. Akkurat som jeg tror de kommer til å slite med Marrakesh. Men dette er bare mine tanker...:huh:

Nåja...ikke dypere hemmelighet enn at menig mann kan ta en tlf til billettluka og spørre om det er mange ledige plasser...

Originally posted by P.A. VIKING

Originally posted by LN-FHU

Originally posted by queso

19 stykker booket...

Slike ting holder dere for dere selv hmmmm..:naughty:

Mja det er jo postet 1 time etter avgang, og "alle" kan jo stå ved gaten å telle....

Forsåvidt, men gjengs er vel at slike tall, holdes borte.Du poster ikke bookingtallene, det være seg SK,DY,WF eller hvem det nå måtte være......eller er det greit siden det er Norwegian det er snakk om.......hmmmmm:exclamati

Joa, men f.eks på trip raports er det jo greit å poste tallene og det er nesten noe lignende som har blitt gjort her

Jeg snakker jo selvfølgelig om på forhånd. Alle kan jo telle......eller iallefall nesten alle..^_^

Originally posted by LN-FHU

Jeg snakker jo selvfølgelig om på forhånd. Alle kan jo telle......eller iallefall nesten alle..^_^

SKjoenner ikke helt problemet. pax antallet ble jo postet etter avgang

Teskjea må fram ser jeg.....
De som har tilgangt til bookingtallene PÅ FORHÅND poster dem ikke, bør ikke poste dem iallefall.Det er et fritt land..........:old :old

Prisene er følgende i august og september:

Utreise kr. 1048.-
Hjemreise kr. 1437.-

Ca. kr. 2.485.- tur/retur

Hva koster visum for slike turer ???

Reisetid 2:40

Er dette en grei pris å betale ???

Noen som vet !!
Jan

Originally posted by ATC-flyradar

Prisene er følgende i august og september:

Utreise kr. 1048.-
Hjemreise kr. 1437.-

Ca. kr. 2.485.- tur/retur

Hva koster visum for slike turer ???

Reisetid 2:40

Er dette en grei pris å betale ???

Noen som vet !!
Jan

Har ikke vaert i russland paa et par aar, i 2005 kosta det 695 for vanlig visum, ca. tusenlappen for hastevisum

og bare for å ha nevnte det så for å få visum til Russland må man ha en invitasjon fra noen som bor der (har jeg blitt fortalt)

Originally posted by LCH78

og bare for å ha nevnte det så for å få visum til Russland må man ha en invitasjon fra noen som bor der (har jeg blitt fortalt)

Hotellet vil normalt fikse det for deg. Men det værste er køen ved ambassaden. Hadde endel å gjøre med den russiske ambasseden i CPH i forbindelse med jobbet der og opplevde at etter å ha stått 2,5t i kø så stengte de for dagen.....og da var klokka 12:30

Vil ikke Russland ha turister? Visumreglene gjør jo bare det dyrere og vanskeligere... Håper pax antallet tar seg opp utover høsten på de 4 - 5 daglige avgangene!
Vet ikke hvor bra Aerofloot gjør det heller

Originally posted by MountainDew

Vil ikke Russland ha turister? Visumreglene gjør jo bare det dyrere og vanskeligere...

Det virker ikke slikt. Jeg og en kamerat hadde egentlig tenkt oss til St.Petersburg i sommer, men gadd ikke alt styret med visum og dro til Warsawa istedet

Du kan få visum for rundt 300,- om du er der i god tid før avreise. Ca 3 uker tror jeg.
Dette er grunnprisen for alle VISA og det tillegges beløp utover disse 300kr etter hvor kort tid du skal ha det behandlet. Er du ikke Norsk statsborger koster det deg mer enn satsene for nordmenn.

Et het tips for den russiske ambasade. Vær der Tidlig (08.00 en time før de åpner). Bestill alltid haste VISA (behandles på stedet) og finn aldri på under noen omstendigheter å være der EN dag før avreise. Legg alltid en ekstra dag til å sikre deg korrekte papirer for den Russiske ambassade er pent lite hjelpsomme, firkantet og til tider direkte drittsekker. De yter ingen service eller sliper seg i kantene for det jeg vil kalle et særdeles firkantede system.

Bruk også oss, men det er j¤"#¤ dyrt..... (ikke uten grunn)

Back