96adrian ScanFlyer Blue 26 Jul 2013 #1 Hei! Jeg lurte på om noen vet om noen av disse regene kommer til KRS i nærmeste framtid: NIB, NIC, NID, NGK, DYX, DYU, NOL, NOO, NOT, NOW Vet at noen av de ikke flyr i Norge for tiden, men legger dem til like vel
Hei! Jeg lurte på om noen vet om noen av disse regene kommer til KRS i nærmeste framtid: NIB, NIC, NID, NGK, DYX, DYU, NOL, NOO, NOT, NOW Vet at noen av de ikke flyr i Norge for tiden, men legger dem til like vel
T ToreD Flydiot Medlem 27 Jul 2013 #2 Er bare tre av disse som ikke flyr Norge om dagen, men ingen til KRS de første dager gitt...
96adrian ScanFlyer Blue 27 Jul 2013 #3 Snowman OSL said: Er bare tre av disse som ikke flyr Norge om dagen, men ingen til KRS de første dager gitt... Click to expand... Tenkte meg det, det er vel mest 733 for tiden. Men hvis noen har tid til å følge litt med hadde jeg satt stor pris på det
Snowman OSL said: Er bare tre av disse som ikke flyr Norge om dagen, men ingen til KRS de første dager gitt... Click to expand... Tenkte meg det, det er vel mest 733 for tiden. Men hvis noen har tid til å følge litt med hadde jeg satt stor pris på det
GF1 ScanFlyer Gold 27 Jul 2013 #4 LN-NGK var faktisk på Kjevik i går 26/7, som NAX108/NAX109 fra Bergen, ifølge Flightradar24
96adrian ScanFlyer Blue 27 Jul 2013 #6 GF1 said: LN-NGK var faktisk på Kjevik i går 26/7, som NAX108/NAX109 fra Bergen, ifølge Flightradar24 Click to expand... Ja, så det...det er derfor jeg vil ha litt kontroll noen dager fremover
GF1 said: LN-NGK var faktisk på Kjevik i går 26/7, som NAX108/NAX109 fra Bergen, ifølge Flightradar24 Click to expand... Ja, så det...det er derfor jeg vil ha litt kontroll noen dager fremover
S Sunset Newcomer 27 Jul 2013 #7 LN-NGK kommer om to dager, den 29/7 og igjen den 31/7. Ellers 300 til 2/8, da kommer -NIE.
96adrian ScanFlyer Blue 27 Jul 2013 #8 Sunset said: LN-NGK kommer om to dager, den 29/7 og igjen den 31/7. Ellers 300 til 2/8, da kommer -NIE. Click to expand... Hvilke flightnr.? Håper det blir realitet
Sunset said: LN-NGK kommer om to dager, den 29/7 og igjen den 31/7. Ellers 300 til 2/8, da kommer -NIE. Click to expand... Hvilke flightnr.? Håper det blir realitet
96adrian ScanFlyer Blue 3 Aug 2013 #11 Er det noen som kan se om noen av de regene som er nevnt øverst (minus NGK og NIB) kommer til KRS de neste dagene?
Er det noen som kan se om noen av de regene som er nevnt øverst (minus NGK og NIB) kommer til KRS de neste dagene?