DY, medisinsk situasjon og rask tailwind landing på Torp
Sist helg foretok Norwegian en rask nedstigning til Torp (3200 ft/min med spoilere hele veien) og landing i svak medvind. Ambulanse ventet og det var en imponerende håndtering av situasjonen.
I forhold til annen trafikk, sparte vi nok 10 minutter. Jeg velger å ikke identifisere hvilken
flight av hensyn til de spesielle omstendighetene.
Squawk ble ikke endret, så jeg lurer på hva som egentlig er kriteriet for endret kode, AMK var jo var mobilisert.
Sist helg foretok Norwegian en rask nedstigning til Torp (3200 ft/min med spoilere hele veien) og landing i svak medvind. Ambulanse ventet og det var en imponerende håndtering av situasjonen.
I forhold til annen trafikk, sparte vi nok 10 minutter. Jeg velger å ikke identifisere hvilken
flight av hensyn til de spesielle omstendighetene.
Squawk ble ikke endret, så jeg lurer på hva som egentlig er kriteriet for endret kode, AMK var jo var mobilisert.