D DCHalvorsen ScanFlyer Silver Medlem 21 Jun 2021 #1 Norwegian har fly som ikke gir seg til kjenne på flightradar. Er det noen som kan hjelpe med hvilke maskin(er) som gikk i disse flightene i dag?
Norwegian har fly som ikke gir seg til kjenne på flightradar. Er det noen som kan hjelpe med hvilke maskin(er) som gikk i disse flightene i dag?
Stone ScanFlyer Gold Medlem 21 Jun 2021 #2 DCHalvorsen said: Norwegian har fly som ikke gir seg til kjenne på flightradar. Er det noen som kan hjelpe med hvilke maskin(er) som gikk i disse flightene i dag? Click to expand... LN-ENQ, hex code 47A22C. FR24 henger nok litt etter med å få registrert disse, LN-ENQ har vært i trafikk siden onsdag i forrige uke.
DCHalvorsen said: Norwegian har fly som ikke gir seg til kjenne på flightradar. Er det noen som kan hjelpe med hvilke maskin(er) som gikk i disse flightene i dag? Click to expand... LN-ENQ, hex code 47A22C. FR24 henger nok litt etter med å få registrert disse, LN-ENQ har vært i trafikk siden onsdag i forrige uke.
Someone Moderator Medlem 22 Jun 2021 #4 Stone said: LN-ENQ, hex code 47A22C. FR24 henger nok litt etter med å få registrert disse, LN-ENQ har vært i trafikk siden onsdag i forrige uke. Click to expand... Er det flere enn denne som flyr rundt «inkognito» på FR24?
Stone said: LN-ENQ, hex code 47A22C. FR24 henger nok litt etter med å få registrert disse, LN-ENQ har vært i trafikk siden onsdag i forrige uke. Click to expand... Er det flere enn denne som flyr rundt «inkognito» på FR24?
Stone ScanFlyer Gold Medlem 22 Jun 2021 #5 Someone said: Er det flere enn denne som flyr rundt «inkognito» på FR24? Click to expand... Ja, kun LN-ENN og -ENT er tydeligvis registrert i FR24. Så da mangler LN-ENP, -ENQ, -ENR og -ENS. Jeg har notert hex codes på -ENQ (47A22C) og -ENS (47A1EF) men de to andre mangler jeg dessverre.
Someone said: Er det flere enn denne som flyr rundt «inkognito» på FR24? Click to expand... Ja, kun LN-ENN og -ENT er tydeligvis registrert i FR24. Så da mangler LN-ENP, -ENQ, -ENR og -ENS. Jeg har notert hex codes på -ENQ (47A22C) og -ENS (47A1EF) men de to andre mangler jeg dessverre.