DRIIIIT VÆÆÆR!!!!

putzmeister

ScanFlyer Dusty
DRIIIIT VÆÆÆR!!!!

En fri dag med dårlig vær er ikke noe gøy, men en liten tur til vollen ble det da, får nesten abstinenser hvis jeg ikke kommer meg innom:lol:
Må bare innrømme at jeg begynner å bli lei alle disse regnbygene.(dagens sutring)

IMG_0015.jpg

Lufthansa er nesten like vanlig som SK og DY på Osl

IMG_0022.jpg

#6000 kommer seilende inn i vinden

IMG_0038-2.jpg

IMG_0047.jpg

340 er jo daglig innom her, enten det er SAAB eller Airbus :D Denne går vel for TNT og DHL til Bergen, stemmer ikke det?

IMG_0065-1.jpg

IMG_0085.jpg

IMG_0096.jpg

Posten skal fram, mens brann folka holder sine ferdigheter vedlike.

IMG_0118-1.jpg

Dette lyset forran på siden på Airbusene... Hva er det til?

IMG_0132-1.jpg

Denne var en liten tur innom.

IMG_0155-2.jpg

Det regnet skikkelig tett

IMG_0170-1.jpg

Det var fredags eftas værmelding fra Osl.

MVH
Stein Olsen

Re: DRIIIIT VÆÆÆR!!!!

hadde vert kult om dere kunne også tatt bilder av cargoflyene under landing.. som DHL, TNT og UPC. sjeldent å se bilder av dem under landing i den vinkel som de bildene her oppe ..

hadde vert kult om dere kunne også tatt bilder av cargoflyene under landing.. som DHL, TNT og UPC. sjeldent å se bilder av dem under landing i den vinkel som de bildene her oppe ..

De er ikke så lett å få på brikka, da de stort sett lander rund kl 06 på morran. Og nå er det for mørkt for denne sommeren...

Denne går vel for TNT og DHL til Bergen, stemmer ikke det?
Er i hvert fall en lik en som står mye på BGO. Og det lyset på airbusen er vel for å lyse opp vingene slik at man kan se om det er isdannelse.

Fine bilder i regnet, flott med litt kodens og vannsprut. :)

Liker regnbilder, ser ut som om du greide deg ganske bra ;) Jeg syns det blir ofte mye flottere resultat hvis været er slik det er på disse bildene - ofte når det er sol og blå himmel så blir bilder lett kjedelige.

De lysene du ser er for å lyse opp vingeforkanten og motor for å se hvordan det ligger an med ising osv :)

stemningsfull og fantastisk kvalitet på bildene som alltid stein ;):D

Back