Dreamlifter på feil flyplass, sitter fast der.

Re: Dreamlifter på feil flyplass, sitter fast der.

Selvfølgelig klikket streaminga akkurat i det flyet begynte å bevege seg.
Kom igang igjen når det brøyt skylaget.

Hos meg klikka det før flyet begynte å rulle og kom aldri i gang igjen...

Bra de klarte det. Men fy f... for en stygg maskin! Grusom avart av 747. Ser ut som en vanlig jumbo som plutselig har fått masse kreftsvulster.

Bra de klarte det. Men fy f... for en stygg maskin! Grusom avart av 747. Ser ut som en vanlig jumbo som plutselig har fått masse kreftsvulster.

Synes nå ikke den er noe verre en den tilsvarende maskinen som Airbus har bygget. Uanstt synes jeg Super Guppyen stiller i en egen klasse.

Og nå som de har vist at den funker på "kortbane", så legger jeg inn en request på en stk Dreamlifter til KRS. De kan selv finne ut når det passer, jeg er klar...

Det har vi da visst en stund!! :p

1378785_10152022608798816_1252285510_n.jpg

Synes nå ikke den er noe verre en den tilsvarende maskinen som Airbus har bygget. Uanstt synes jeg Super Guppyen stiller i en egen klasse.

Smaken er som kjært sitteunderlag delt. Synes Belugaen og Guppyen er mye tøffere enn 747en fra Notre Dame. De er i det minste gjennomførte i designet og ikke så tydelig påsatt en pukkelrygg i ettertid...

Helt enig. Den dreamlifteren har et skrog som tyder på at dreiebenken sluttet å virke!

Da har Atlas sluppet sin interne etterforskningsrapport ...

http://www.ainonline.com/aviation-n...7s-landing-wrong-airport#.Ussr5JOufZM.twitter

Believing the aircraft was too high to land safely, the flying pilot disconnected the autopilot and increased the rate of descent toward what he thought was 19L at McConnell but was in fact Runway 18 at Jabara. The pilot monitoring was uncertain about the runway’s identity, but remained silent.

Back