Drakk seg bevisstløs i luften

LN-RKF

Banned
Drakk seg bevisstløs i luften

(VG Nett) En mann drakk seg så full på et Norwegian-fly torsdag ettermiddag at han nærmest ble bevisstløs. Etter landing måtte mannen bæres av flyet.

-Da vi endelig kom om bord tre kvarter på overtid, var det ingen passasjerer som ville sitte på de åtte siste radene. Grunnen var at setene var tilgriset og nedpisset.

http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=501469

Re: Drakk seg bevisstløs i luften

Han var vel redd for å fly stakkars!?

BF:cool2

Men hvordan oppdages ikke dette tidligere?

Vedkommende må jo ha fyra kraftig før take-off også, jeg mener hvor drita er det mulig å bli på så kort tid...

Når man blir så drita at man må bæres ut, ja da bør man sannelig sjekke om kabinpersonalet var bevistløs også. Er vel en gåte at en person kan drikke seg bevistløs på denne måten uten at man oppdager dette.

Må huske at ikke alle kun drikker kjøpt drikke på flyet. Er ikke vanskelig å få tømt i seg et par hallemenner uten at det blir oppdaget...

Fløy DY MJV-TRD med en deapsdømt nordlending som ikke ville si hva han jobbet med i spania og hvorfor han fløy så mye frem og tilbake... Men han klarte glatt å bli dritings på 4 timer... Hvis noen er glad i alko så blir leveren etterhvert dårlig og kan ikke forbrenne like mye som før. Dessuten hvet man aldri hva slags andre drugs folk blander i drinken. Flyverten serverte 3 rødvin og 3 vodka på en gang. Burde det ikke vært 1 og 1 drink om gangen? Norwegian burde vite bedre...

Tror nok kabinpersonalet gjorde det de kunne.. Han kunne jo lett ha aapnet en medbragt whiskeyflaske ombord og soerget for dette selv. Min erfaring er at DY ikke har veldig mye alkohol ombord og kun tar en runde rundt og selger mat og drikke paa ruter opptil 2 timer, saa karen har garantert drukket medbragt.

Og naar det gjelder uttalelsene fra "dette maa vi ringe VG om" gjengen, tror jeg man overdriver kraftig. Kabinpersonalet hadde aldri sluppet passasjerer ombord dersom de siste 8 radene (helt klart overdrevet) var full av piss og diverse

- Vedkommende var så stor at det var vanskelig å få ham ut av setet. Dermed måtte politi og ambulanse tilkalles slik at de kunne hjelpe til og løfte han ut av setet, forteller Ellingsen.

haha... Han har nok drukket både før og under, men dersom bakkemannskapet aksepterte han ved ombordstigning, må han ha drukken en god del ombord, for å si det sånn...

- Da vi endelig kom om bord tre kvarter på overtid, var det ingen passasjerer som ville sitte på de åtte siste radene. Grunnen var at setene var tilgriset og nedpisset, legger han til.

Åtte tilgrisede og nedpissede rader?? Skittgris!

Vedkommende må jo ha fyra kraftig før take-off også, jeg mener hvor drita er det mulig å bli på så kort tid...

Ikke noe problem, 1 liter Jägermeister og 30 min, skal ikke mer til, undertegnende kan bekrefte at det ble ei litt voldsom fyll på kort tid.

Vi i kabinen har litt kontroll, men når folk drikker medbrakt som vi opplyser om at IKKE er lov og de gjør det uansett blir det litt vanskelig å passe på...

Synd men det er sikkert ikke første gang noen må bæres av et fly fordi de er for fulle...

Fløy selv charter til Hellas for noen år siden. På vei ut bakdøra (vi fløy MD80) satt en mann og sov på nest bakerste rad og kona/dama hans prøvde fortvilet å få han til å våkne. Han hadde forøvrig merket seg ut tidligere på turen med å være "godt i farta", men jeg så ikke at han kjøpte noe ombord.
Men han greidde å komme seg ut av flyet for egen maskin til slutt da.

Jeg la merke til samme fyren på flyet på vei hjem igjen uka etter, det siste jeg så av ham var ved bagasjebåndet på OSL med en ølboks i hånda, badeshorts og åpen hawaiiskjorte.

Ola Dunk på tur ja .... :nor

Da har jeg fått bekreftelsen på at jeg ikke har gjort noe galt ved å ikke velge charterreiser.

Da har jeg fått bekreftelsen på at jeg ikke har gjort noe galt ved å ikke velge charterreiser.

Velvel, det var mer drikking på SAS sitt Madrid-fly sist jeg var på tur enn på de sist charterturene jeg har vært på...

Smarte reisende bruker charter når det er enklest, billigst og mest praktisk.

Velvel, det var mer drikking på SAS sitt Madrid-fly sist jeg var på tur enn på de sist charterturene jeg har vært på...

Smarte reisende bruker charter når det er enklest, billigst og mest praktisk.

Det handler ikke hvorvidt man er smart eller ikke å fly charter. Jeg har heldigvis mange andre alternativer.

Tja, du slipper IFE når du flyr charter.
Noen av medpassasjerene kan ofte være underholdning nok! :cool:

"Vi skal til syden"
"Ja vel, hvor da?"
"Til Spania vel" (Og det er innsjekk til ALC, AGP og LPA)
"Hvor i Spania, om jeg får spørre?"
"Til solkysten" :cheers:

Gotta love den gode norske charterturist!

For å ikke snakke om hun som skulle til Syden. Visste ikke helt hvor, men hun kunne ringe datteren sin og sjekke. :)

Back