Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 19 May 2010 #1 Det ser ut som om DL2973 som trafikkerer ruten MCO-MSP-HNL har vært nedom Portland i dag. Noen som kjenner til grunnen? Attachments dl2973jpg.jpg 70 KB · Views: 93
Det ser ut som om DL2973 som trafikkerer ruten MCO-MSP-HNL har vært nedom Portland i dag. Noen som kjenner til grunnen?
Savipix ScanFlyer Rusty 19 May 2010 #3 http://www.delta.com/flifo/servlet/...umber=2973&flight_date=Yesterday&request=main
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 19 May 2010 #5 Ok. Grunnen til at jeg lurte var at det stod ingenting om mellomlanding i PDX i Informasjonen jeg fikk på flightradar24.com
Ok. Grunnen til at jeg lurte var at det stod ingenting om mellomlanding i PDX i Informasjonen jeg fikk på flightradar24.com
LN-MOW Flyklapper Medlem 19 May 2010 #6 All informasjon som legges inn på FR24 legges inn manuelt .. Hvis noe blir endret, blir det gamle liggende inntil noen endrer det.
All informasjon som legges inn på FR24 legges inn manuelt .. Hvis noe blir endret, blir det gamle liggende inntil noen endrer det.
LN-AØR ScanFlyer Crusty 19 May 2010 #8 Someone said: Årets agurksesong i gang også her på forumet? Click to expand... Det må da være lov å spørre dersom man lurer på noe!
Someone said: Årets agurksesong i gang også her på forumet? Click to expand... Det må da være lov å spørre dersom man lurer på noe!
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 20 May 2010 #10 Someone said: Årets agurksesong i gang også her på forumet? Click to expand... Unnskyld meg, jeg bare lurte. Trodde det var det man hadde forumet til jeg.
Someone said: Årets agurksesong i gang også her på forumet? Click to expand... Unnskyld meg, jeg bare lurte. Trodde det var det man hadde forumet til jeg.