L LN-ALX ScanFlyer Blue 29 Dec 2010 #1 Diverse fra de siste to årene Fant frem en gammel minnebrikke. Der fant jeg mye rart. Det meste er fra Rygge Airshow 2009
Diverse fra de siste to årene Fant frem en gammel minnebrikke. Der fant jeg mye rart. Det meste er fra Rygge Airshow 2009
A AggTouchdown ScanFlyer Gold 29 Dec 2010 #2 Re: Diverse fra de siste to årene Fine bilder På tide med et nytt airshow på Rygge snart syns jeg, gjerne med like mange fast jet displays som i 2007 også
Re: Diverse fra de siste to årene Fine bilder På tide med et nytt airshow på Rygge snart syns jeg, gjerne med like mange fast jet displays som i 2007 også
L LN-ALX ScanFlyer Blue 29 Dec 2010 #3 Re: Diverse fra de siste to årene Takk. Det blir vel ett nytt Airshow i 2011?
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 29 Dec 2010 #4 Re: Diverse fra de siste to årene Her fikk jeg virkelig vasket øya!! Godt nyttår.
L LN-ALX ScanFlyer Blue 30 Dec 2010 #5 Re: Diverse fra de siste to årene Hehe takk! Godt nyttår til deg også!
A AggTouchdown ScanFlyer Gold 30 Dec 2010 #6 Re: Diverse fra de siste to årene LN-ALX said: Takk. Det blir vel ett nytt Airshow i 2011? Click to expand... Tror ikke det er planlagt noen større show i Norge neste år faktisk... Det var vel snakk om at det ikke skulle bli noe nytt show på Rygge før tidligst i 2012 pga. dårlig oppmøte i fjor.
Re: Diverse fra de siste to årene LN-ALX said: Takk. Det blir vel ett nytt Airshow i 2011? Click to expand... Tror ikke det er planlagt noen større show i Norge neste år faktisk... Det var vel snakk om at det ikke skulle bli noe nytt show på Rygge før tidligst i 2012 pga. dårlig oppmøte i fjor.