Y Yankee ScanFlyer Gold 31 Jul 2011 #1 Denne Norwegian måtte avbryte landingen pga mikrofly på rullebanen.. Det kan ikke være et godt tegn når flymotorer røyker så mye? (denne røykla endel hundre meter av rullebanen)
Denne Norwegian måtte avbryte landingen pga mikrofly på rullebanen.. Det kan ikke være et godt tegn når flymotorer røyker så mye? (denne røykla endel hundre meter av rullebanen)
V Vidar ScanFlyer Gold 31 Jul 2011 #2 Nå synes jeg at du hadde fine bilder,Joachim,men du har kanskje kroppet dem litt "rart".Litt smale.Nå er jo ikke jeg den rette til og kritisere andres kropping,for jeg får jo kritikk for min egen kropping hele tiden,hehe. Vidar
Nå synes jeg at du hadde fine bilder,Joachim,men du har kanskje kroppet dem litt "rart".Litt smale.Nå er jo ikke jeg den rette til og kritisere andres kropping,for jeg får jo kritikk for min egen kropping hele tiden,hehe. Vidar
FlyboyKarsten ScanFlyer Gold 31 Jul 2011 #3 Veldig bra og pene bilder. Likte veldig godt bilder det BMI lander
Y Yankee ScanFlyer Gold 31 Jul 2011 #5 Vidar: Jeg driver å finner ut hvordan Picasa funker så bildene blir nok noe bedre med tid. FlyboyKarsten: Takk
Vidar: Jeg driver å finner ut hvordan Picasa funker så bildene blir nok noe bedre med tid. FlyboyKarsten: Takk
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 31 Jul 2011 #6 Sjå her ja, nå kommer det seg. Det første bilde var jo helt nydelig. Skarpt og fint. Bare fortsett og stå på.
Sjå her ja, nå kommer det seg. Det første bilde var jo helt nydelig. Skarpt og fint. Bare fortsett og stå på.
Y Yankee ScanFlyer Gold 31 Jul 2011 #7 Takker og bukker! Det er først nå jeg innser hvor mye arbeid ligger i å få et bilde fint, flere bilder kommer imorgen!
Takker og bukker! Det er først nå jeg innser hvor mye arbeid ligger i å få et bilde fint, flere bilder kommer imorgen!