kekker
Onkel reisende kekker
Re: Direkterute Rørvik/Namsos - Oslo, crowdfunding
I prokastinasjonens ånd, tenkte jeg at jeg skulle sjekke om det skjedde noe mer på nettsidene til en av våre favoritt flyselskap!
På fjesboksida til Jet Set Air Direct (phu), så står det å lese at selskapet har fått ny nettside, hvorpå de, det jeg antar er gründeren selv, har skrevet følgende i en kommentar under linken:
Inne på selve nettsiden, er det ikke så mye spennende å melde om, men jeg kan ikke la denne godbiten passere:
Under kan man melde seg på et nyhetsbrev/melde interesse.
Jeg vurderer å ta en for laget å melde meg på, men klarer ikke helt å anse mengden spam og mas det vil generere..
Ellers melder samme fjesbokside, den 7. mai følgende:
Så det spørs om Fnaten må blåse av bruspengene, for nå kan han få eget sete, såfremt han oppfører seg trygt!
I prokastinasjonens ånd, tenkte jeg at jeg skulle sjekke om det skjedde noe mer på nettsidene til en av våre favoritt flyselskap!
På fjesboksida til Jet Set Air Direct (phu), så står det å lese at selskapet har fått ny nettside, hvorpå de, det jeg antar er gründeren selv, har skrevet følgende i en kommentar under linken:
Vi jobber fremover mot lansering, smakebiter på hva som er i vente kommer nå med jevnlige mellomrom
Inne på selve nettsiden, er det ikke så mye spennende å melde om, men jeg kan ikke la denne godbiten passere:
Bli medlem og reis direkte med privatfly. En pris per mnd. Fly så mye du vil, book- fly- og book igjen. Spar 80% av prisen ved kjøp av kun et sete. In-Flight catering og egen privat transport til og fra flyplass.
Trygge kjæledyr er velkommen.
Under kan man melde seg på et nyhetsbrev/melde interesse.
Jeg vurderer å ta en for laget å melde meg på, men klarer ikke helt å anse mengden spam og mas det vil generere..
Ellers melder samme fjesbokside, den 7. mai følgende:
Torsdag 4. April fikk vi landet avtale med et booking selskap for vårt flybillett system " World Ticket" Vi gratulerer så mye!
http://www.worldticket.com/
Så det spørs om Fnaten må blåse av bruspengene, for nå kan han få eget sete, såfremt han oppfører seg trygt!