Direkterute Rørvik/Namsos - Oslo, crowdfunding

Re: Direkterute OSY/RVK - OSL

Nja, nja, nja... Nynnes litt her også.

Vet jo at det er noe trafikk der, men blir vel helst DDE og et par andre trubadurer som vil bruke denne avgangen mest tror jeg. :)

Kim

Ulempen er da at jeg sitter litt i blinde. Av forretningsmessige årsaker får jeg ikke helt innsyn i hva de gjør, men gjennom daglig dialog og oversendte dokumenter til meg, er det et japansk syndikat/pensjonsfond som går inn og skal finansiere kjøpet av to jetfly, sier Bjerkenås videre.

Heheheheheehehe ..... hkelpe og trøste ... ingen kontroll og liten bakkekontakt. A sucker is born every minute.

Kan også anbefale og lese siden til crowdfundingen, får ikke sitert skikkelig fra telefonen, men der er det noen godbiter og morsomme beregninger!

http://goo.gl/u6P4Xx

Re: Direkterute Rørvik/Namsos - Oslo, crowdfunding

Kjør på folkens, betal med Amex så blir det poeng av flyturen også :lol:

Dette er fra crowdfundingen, legg særlig merke til neste siste person:

Hvem er vi?
Jet Set Air Direct er ikke et registrert selskap enda men blir det. For nå er dette flyets varemerke.
Hoved team består av:

Peder E. Bjerkenås M.: Gründer og største eier- ansvar for finansiering, salg og strategi.

James Stewart Kim: AvCon Worldwide Limited, ansvar for dokumenter, regnskap og søknad for AOC lisens.

Oactree Capital og Indigo Capital: Kan være mulige medeiere for tilføring av driftskapital. Flere er kontaktet.
Et Japansk Syndikat har sakt ja til finansiering av to (2) fly

Bruce Dickinson (Iron Maiden og pilot under demonstrasjon av flytypen) og David Hayman (CEO): Aeris Aviaton- Europeisk salgsteam for flyparken.

I rest my case!

Last edited:

Og en siste liten ting, han her kroppen har tidligere prøvd å starte Jet Set Bid, uten nevneverdig suksess!

Morselskapet er Jet Set Global AS, med den svimlende egenkapitalen på 30 000 blankskurte penger...

Merk: Crowdfunding krever en crowd. Det ser jeg ingen steder her .... ;)

Sorry for å være så negativ, men det virker ikke å være noen ende på hvor mange som lar seg lure i denne bransjen ...

Tipp topp dette. Elefanten vurderer å investere ukepengene.

Den norske varianten av Baltia og Family Airlines? Lukter nesten svindel

Overraskende nok har det vært veldig stille fra denne kanten..

Last edited by a moderator:
Back