• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Digital Kamera av Kalitta Air 747 Frakter

Danny

ScanFlyer Blue
Det er ikke det beste kamera, men tenkte det kanskje vært litt morsomt å se hva enkelte har med seg ;).

Først var det dårlig vær
IMG_1920.jpg


Så var det på tide å få ut det "lille" som var med ;)
IMG_1937.jpg


Ja det var en grunn til at vi brukte NoseCargoDoor =)
IMG_1944.jpg


IMG_1947.jpg


Litt bedre vær når vi var ferdig en del timer senere.
IMG_1956.jpg


Så var det hjemturen og vi måtte ta en internvei på grunn av tunnelen ble for lav. Og da kommer jo Norwegian midt i veien.....
IMG_1964.jpg



Håper dere fikk et lite innblikk på hva som skjedde rundt dette flyet selv om bildene ikke var av det beste...
 
Dette var kanon stilige bilder med tanke på "uvanlige" action vinkler :) må bare komme med mer av sånne type bilder av arbeidsplassen!
 
Knall bra bilder. En del stråpper rundt lasta ja. (Tenker høyt: med tanke på all sikkerhets "hysteriet" rundt flyplassen så er det litt rart at ingen har hjelm på hodet rundt mobilkranen, noe som faktisk er påbudt ^_^)
 
Det er nettopp slike handlinger som gjør det variert og ok å jobbe i luftfarten. Putzmeister, hva hjelper en plastikkhjelm mot flere tonn, og utfra hva jeg ser er det kun T.O Bullingser spradene UNDER hengende last. Say no more.
 
Det er nettopp slike handlinger som gjør det variert og ok å jobbe i luftfarten. Putzmeister, hva hjelper en plastikkhjelm mot flere tonn, og utfra hva jeg ser er det kun T.O Bullingser spradene UNDER hengende last. Say no more.

Helt enig :D Nesten like farlig som å ha med seg en halv liter vann igjennom sikkerhets kontrollen...:drink
 
Back
Top