Jens W
ScanFlyer Crusty
Re: Detur setter inn B777-300ER fra Værnes
Detur på epost nå:
Detur på epost nå:
Hej,
TRD-AYT Airbus 321
Ha en fin dag vidare!
Hej,
TRD-AYT Airbus 321
Ha en fin dag vidare!
Hej,
Beklagar sent svar.
Det är: B777-32
Ha en fin dag vidare!
Detur melder at; Det har vært en missforståelse, og oppdatert og riktig informasjon om flytype hvor Detur samarbeider med Turkish Airlines, er at vi kommer til å benytte Airbus 321 med kapasitet til 164 passasjerer på disse avgangene.
Jeg tror det ikke før jeg ser det...
Men jeg blir meget glad om dette stemmer altså!!!![]()
Men er det økt etterspørsel på tyrkiaferie ? virker ikke sånt ut for meg... spes fra Sola.
For et par år siden sendte reiseoperatørene store charterfly, for det meste 757 og A321. AtlasJet og Sunexpress kom med 757, og ThomasCook med sin A321... og kanskje flere eg ikke husker.. men nå i 2011 er det bare A321 fra TC og correndon med 737-400. altså mindre etterspørsel enn for 2 år siden... hmm ?
Min skepsis var da bekreftet. Ingen 777-300ER...![]()
Fra Værnes blir det 11 charteravganger pr. uke til AYT. I tillegg har man noen til DLM. Om jeg har telt riktig, så skal sju ulike flyselskap operere til Tyrkia fra TRD i sommer. Det blir med B738/9, A321 og A320.
Kommer det Boeing 737-900ER på TRD? I såfall vil det vel være første gangen TRD får besøk av en 737-900. Er det ikke?
DY flyr vel rutefly til AYT hele sommeren også!
Kommer det Boeing 737-900ER på TRD? I såfall vil det vel være første gangen TRD får besøk av en 737-900. Er det ikke?
DY flyr vel rutefly til AYT hele sommeren også!
Småpirk, men tallet er 10. Detur/Corendons søndagsavgang flyttes til mandag i august.Fra Værnes blir det 11 charteravganger pr. uke til AYT.
Angående første besøk av en 739, så er det registrert at Sky var innom TRD med denne flytypen i mars 2010.
Småpirk, men tallet er 10. Detur/Corendons søndagsavgang flyttes til mandag i august.
Nei. Det er 10 ukentlige flyvninger, uansett hvor mange forskjellige flyvninger de er spredd ut på.Ja, det stemmer. Men totalt sett er det 11 avganger fra april til oktober.
Nei. Det er 10 ukentlige flyvninger, uansett hvor mange forskjellige flyvninger de er spredd ut på.
Triste nyheter, jeg som fikk familin til å sette årets ferietur til Antalya.
Ja, turen til Tyrkia blir nok helt forferdelig nå.![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.