Det meste går tydeligvis an når en skal ut og fly

krølle

ScanFlyer Crusty
Det meste går tydeligvis an når en skal ut og fly

Følgende ble sendt som en info fra et Sør-Europeisk flyselskap, les og lær:

We would like to inform you about an incident which had the potential to become a tragical event but luckily prevented by ramp agent. According to report we have received from our crew, during boarding, a baby was left sleeping inside a folded stroller, among other strollers to be loaded into cargo compartment of the aircraft. If the single little foot of the baby was not visible from outside and was not noticed by ramp agent, probably noone would estimate that baby was packed and loaded into aircraft.

Går det an spør jeg? Ja, svarer jeg, med pax går det meste an:headbang

Re: Det meste går tydeligvis an når en skal ut og fly

Herregud, helt klart enkelte skulle ikke hatt barn!!! Glemmer jo ikke ungen i vogna, med mindre du er drita full eller noe.... ufff.

Atte HÆ???

I got no words, for en forferdelig oppdagelse det må være... "Her er det jo et barn.."

"Glemmer ungen sin" er det ikke noe som heter. Det kjæreste man har i livet tar man virkelig vare på. Helt utrolig om dette medfører riktighet.

We would like to inform you about an incident which had the potential to become a tragical event but luckily prevented by ramp agent. According to report we have received from our crew, during boarding, a baby was left sleeping inside a folded stroller, among other strollers to be loaded into cargo compartment of the aircraft. If the single little foot of the baby was not visible from outside and was not noticed by ramp agent, probably noone would estimate that baby was packed and loaded into aircraft.

Kilde?

Internett er full av utrolige historier, og de fleste er nok også det. Utrolige. Dette synes jeg høres ut som en slik historie, og derfor skulle jeg gjerne hatt en troverdig kilde for den. At kilden referes til et sør-europeisk flyselskap, uten å nevne selskapsnavn og land synes jeg gjør historien lite troverdig.

Vidar

Kilde?

Internett er full av utrolige historier, og de fleste er nok også det. Utrolige. Dette synes jeg høres ut som en slik historie, og derfor skulle jeg gjerne hatt en troverdig kilde for den. At kilden referes til et sør-europeisk flyselskap, uten å nevne selskapsnavn og land synes jeg gjør historien lite troverdig.

Vidar

Som headingen sier, ble sendt som en info.
Jeg ville dele denne tragiske tingen ( med lykkelig utfall ) uten å legge inn info som bl.a selskap.
Du får ta den som du vil, men når der kommer info fra Ground Ops så tror jeg nok det er legitimt, synes bare ikke det er alt som trenges brettes ut i offentlighetens øyne, derfor ingen kilde henvisning
Adjø

Som headingen sier, ble sendt som en info.
Jeg ville dele denne tragiske tingen ( med lykkelig utfall ) uten å legge inn info som bl.a selskap.
Du får ta den som du vil, men når der kommer info fra Ground Ops så tror jeg nok det er legitimt, synes bare ikke det er alt som trenges brettes ut i offentlighetens øyne, derfor ingen kilde henvisning
Adjø

Jeg kan ikke se at et flyselskap har opptrådt uforsvarlig, dersom historien er sann, snarere tvert imot. Det burde derfor ikke være noe i veien for å avsløre flyselskapets navn og land. De som eventuelt er å kritisere er foreldrene, og de har jeg ikke bedt om navn på.

Historien fremstår derfor fremdeles som en internetthistorie uten rot i virkeligheten.

Vidar

Denne info kommer som en bulletin fra selskapet. Og det er å anse som intern info. Det er opp til selskapet selv om de ønsker å offentligjøre saken. Og ikke opp til en handligagent.

Her har trådstarter forklart hvor han har fått info og ønsker ikke å offentligjøre kilden. Det burde vi ha respekt for.
Hvis ikke så kan en heller ikke forvente at vi som jobber i bransjen deler informasjon med forumet.

S

Denne info kommer som en bulletin fra selskapet. Og det er å anse som intern info. Det er opp til selskapet selv om de ønsker å offentligjøre saken. Og ikke opp til en handligagent.

Her har trådstarter forklart hvor han har fått info og ønsker ikke å offentligjøre kilden. Det burde vi ha respekt for.
Hvis ikke så kan en heller ikke forvente at vi som jobber i bransjen deler informasjon med forumet.

S

Keep up the good work :up:

Flott at noen deler inside info med oss, og da synes jeg vi skal respektere at man ikke kan gi ut kilden. Heller glede oss over at ting kommer ut.
Dvs forarge oss når det gjelder denne stakkars ungen.

Tror noen har sett for mye på Airplane her altså...
Husker noen den scenen hvor mannen i checkin sa at man kun kunne ha en håndbagasje, og hun hadde babyen og en bag.
Hva tror du ble innsjekket da? Så denne her er ganske utrolig.

Hvis du referere til Home Alone filmene, kan det ikke sammenlignes.

Sånne glipp skjer dessverre, det har jo vært en del historier om barn som døde som følge av å bli glemt av foreldrene i en bil som har stått i sola eller noe slikt. Men disse har mest å gjøre med rutiner, altså "ungen i bilen - barnehage - jobb" og vips der glapp barnehagen... Men å glemme en unge når man er ut på en flytur... det har jeg vanskelig å forstå. Lurer også litt på hvordan dette er mulig sånn rent teknisk med å slå sammen en barnevogn med barnet inni.

Sånne glipp skjer dessverre, det har jo vært en del historier om barn som døde som følge av å bli glemt av foreldrene i en bil som har stått i sola eller noe slikt. Men disse har mest å gjøre med rutiner, altså "ungen i bilen - barnehage - jobb" og vips der glapp barnehagen... Men å glemme en unge når man er ut på en flytur... det har jeg vanskelig å forstå. Lurer også litt på hvordan dette er mulig sånn rent teknisk med å slå sammen en barnevogn med barnet inni.

Er enkelte som er så utrolig stressa og distre at halvparten kunne vært nok. Tviler ikke på at dette kan ha skjedd. Folk klarer det mest utrolige desverre. Selv om det høres helt koko ut å slå ned vogna med ungen i ,og ikke ta den ut før man slår den sammen.

Back