Det er tirsdag!

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
God morgen fra prærien. Degen startet med et brak da jeg skulle da jeg satte meg på toalettlokket for å ta på sokkene. Viste seg at lokket ikke lenger tålte vekten av en (muligens) velvoksen mann. Satser på at de fortsatt har lokekt på Megaflis der det ble kjøpt i fjor for å få "demping" i tilfelle salg av hus.

Har en mistanke om at det er kaldt utenfor i dag også. Starter med gjemmekontor pga håndverkerbesøk, men får ikke liv i gasspeisen så der må nok noen ringes også. Noen som har tips for what to do når pilotflammen tenner, men det ikke kommer gass? (batterier i sender og mottaker byttet og det er gass i gassgrillen).

Nyt dagen!

God morgen fra 19A på SQ352. Frokosten er ferdig, vi ligger på fl400 og venter egentlig bare på decend.
Ha en fin fin tirsdag :)

God morgen fra kjøkkenbordet hjemme igjen på Ris. Godt igang med kaffe, forum og NRK Stor-Oslo så starter vel arbeidsdagen på hjemmekontoret om en drøy times tid. Ha en best tirsdag!

God morgen fra Hvalstad. Her har gjetingen av apekattene gått så effektivt at nå ligger vi i holding og venter på at BHG og SFO skal åpne. -4 her nå, og blir kveldens løpetur sesongens første med lue? Ha en fin dag

God morgen fra Forus. Noen minutter forsinka inn døren her i dag. Så det var vel noe delay på innflyvingsruta til Løwenstrasse. Sånn går det når det korker seg til på waypoint Stangeland. Men men. Ny dag og nye muligheter. I gang med en ny programvare her i dag så vi får se hvordan overgangen går. Foreløpig er det smooth sailing.

God morgen fra Lillestrøm. Sitter fremdeles i køya og roper på kaffe. Eller nå roper jeg vel faktisk etter påfyll. Bra det er service her på bruket. :)

Så skal det handles til julebord på kontoret og komme meg opp og ut. Litt Zoom møter og dill i dag. Det er jo så kult atte.

Ha en fin en

God morgen fra bortekontoret.. Det var litt oppoverbakke i bassenget i dag så det holdt med 2000 meter. Nå står Evergooden og putrer i trakteren på byssa og man må rase unna litt før man må en kjapp tur innom verkstedet med tyskeren. (De gangene det er noe med de, så er det stort sett sjåføren som har ødelagt noe)

I kveld er de skoleavslutning med arving#2 og det blir mer og mer noe man gleder seg til.. Den trumfer alt i kallenderen - morsomme skuespill og mange hyggelige foreldre.

God morgen fra Kongsberg. Kjølig her i dag med -6 grader på morgenkvisten. I dag er det trening med fysioterapeuten igjen. Hun sier hun har pønsket ut noen nye øvelser som vi skal i gang med så det blir jo litt spennende. Ellers ikke så mye på tapetet i dag bortsett fra noen samtaler med jobb og litt rydding i heimen.

God dag fra bortekontoret. Kjørte inn nesten på rekordtid. Hvor var køen?? Flaks, siden jeg visstnok våknet litt senere enn jeg burde.

Nok å gjøre, så det er bare å sette i gang. Bilen man skal fylle i dag har visst også "LHR" i nummeret, så nerdefaktoren er høy.

...venter på at BHG og SFO skal åpne. -4 her nå,

Har av en eller annen grunn alltid irritert meg over folk som forkorter barnehage til "bhg", men med store bokstaver blle det plutselig ikke så irriterende. Ante heller ikke at det fantes en flyplass kalr Brus Laguna (Bruslagunen?).

Ha en god en :)

Å sende ene ungen til Brus Laguna i Hounduras og andre til San Francisco i USA må vel være en komplisert levering. Sikkert noen som kunne funnet på det også. ;)

Guten tag fra Oslo. Tikket inn en SMS om en avtale i dag som ble avlyst pga sykdom. Litt irriterende men sånn er det, mye sykdom som er ute og går om dagen. Og så dukket lønnslippen opp også og jeg får rett betaling, så slipper å deale med en vakt som ikke var godkjent. Kan være systemet som bare autooverfører det så det får være greit. Og jeg er glad vi her nede i Helse Sørøst slipper å deale med Helseplattformen. Jeg så jo et par bilder av epikriser som ble sendt i media og det så jo bare helt tullete ut. Ene bildet var at det ble sendt i ren html kode, mens det var også et eksempel på at det ble sendt

sånn

her

med et ord på hver linje.

Ja man kan jo saktens lure på hvorfor man tar i bruk et system som ser uferdig ut, men IKT prosjekter særlig i det offentlige er mye sløseri og ofte elendige løsninger. Skulle jo be om refusjon for utlegg i forbindelse med å være meddommer, der spyttet portalen ut stadige feilmeldinger om at det har oppstått en ukjent feil. Jaja. Ha en fin tirsdag uavhengig av hvor man er i verden.

Har av en eller annen grunn alltid irritert meg over folk som forkorter barnehage til "bhg", men med store bokstaver blle det plutselig ikke så irriterende. Ante heller ikke at det fantes en flyplass kalr Brus Laguna (Bruslagunen?).

Jeg skal dit! Veldig fort. Jeg liker brus!

God morgen fra Molde.
2 fine døgn her er snart over, tilsvarende dose Ålesund er neste post på programmet. Veldig hyggelig med en tur rundt i Sør-Norge, men mulig cowboy´biten av hotellfrokosten skal droppes nå etter en uke på tur. :)

Last edited:
Jeg skal dit! Veldig fort. Jeg liker brus!

Bare vent til alle treåringene i BHG får kloa i deg. Da tror jeg du skifter mening rimelig kjapt. :colgate:

G’morgen fra LNS (Lenestolen). Litt for kaldt og vått på TRS (terrassen) i dag ..

Hælja er over og 4 arbeidsdager står for døren. Funderer på å knekke en av julemarsipansjokoladene … Kjødets svakhet og alt det der. Men må jo ha til den tradisjonelle julaftenvakta.

Får ta en (KAF) kaffe til og tenke på saken ….

God ettermiddag fra Forus II,

Her går arbeidsdagen raskt mot slutten etter en hektisk dag. Byttet ut ukas tur østover med torsdag som kombineres med Forumets Julebord.
I kveld er det tid for årets siste kvartalsmøte mellom Jærmuseet og FMS der blant annet neste års aktiviteter skal planlegges. Det ligger ann til et begivenhetsrikt år.
Ha en fortsatt fin dag.

Sender en unge til Honduras?

Tvilsomt land, et av de med mest mord og drap i verden.

Det var en fleip med forkortelser .. ;). BHG = Barnehage og Brus Laguna. Derfra gikk det bare nedover. ;)

Aften fra litt lenger nord. Her er verdens søkelys rettet mot oss. Veldig jevnt i senatsvalget. Spørs om vi får resultatet i kveld ..

Back