Det er mandag

Henshaw

Galley Slave
Staff member
Medlem
God morgen fra Bærum, her sover man ikke bort dagen, så da kan man like greit sette i gang å jobbe. Ryktes at det blir sommer i dag også, så mens mor og barn er på babysvømming i ettermiddag, hvor kun en voksen har lov til å bli med, så får jeg dra på Meny og lete etter noe godt til grillen.

God morgen fra Røros og Erzscheidergården. En liten løpetur for litt trim og sightseeing er gjennomført. Fin kveld på Vertshuset Røros i går. Straks klart for frokost og arbeid med Flypodden, før det blir Saab og Leap hjem i ettermiddag. Ha en fin dag

God morgen fra Røros. Her har man ikke løpt. Man har tvert imot spist masse vafler og nå hviler jeg frokost. Viktig med rett fokus!

Så skal det bare hjemmekontoreres bittelitt før lunch på kaffestuggu.

Ha en ekstra best dag.

God mandag fra Forus. Her er arbeidsdagen noen timer gammel. Noe grå himmel foreløpig men jeg håper solen slipper til etter hvert. Ha en fin dag forumister!

Hei fra terrassen. Her er man godt igang med siste sommerferiedag i sommerferien. I morgen er det dypdykk inn i vpn-tunellen igjen, men først skal maksimalt av ingenting tynes ut av dagen.

Var på nærflyplassen lørdagsnatten og hentet fruen. Alle brukte masker inne i bygget, og ingen tegn til opptøyer, selv ikke ved karusselen til Spirit.
Alaska fra SEA var omtrent full. Fruen hadde kostet på seg First og var glad for det. Det så ut som de fleste ombord kom fra et Alaska-cruise, fryktelig mye bagasje.

Velvel, godt å lukte litt jetfuel igjen. Ved Signature sto det en UA 777-200, sannsynligvis fotballcharter. NFL er iferd med å starte sesongen. Fulle tribuner og minimalt med restriksjoner.

3067d774bff58bfc6b5e247153bf30c6.jpg

Ha en fin dag!

Last edited:
Back