• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Det er LØRDAG!

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
God lørdag fra ca rett over Vilnius. Flott flight fra HKG med Finnair. Sånn bortsett fra maten deres, som er helt krise. Men det er jeg vant med.

1000029638.webp

Nå er det bare litt venting, raiding av Moomin butikken, en kort flight til Oslo og så er det 4 uker hjemme! Det blir bra for både hode og midje. :)

Ha en best lørdag

God morgen fra Chiang Mai. Hektisk dag her, fruen har bursdag og det blir garden party med 10 gjester. Et par av de blir værende her noen dager også. Fruen er hos slakteren og jeg er snart på vei for å handle inn øl og vin. Vin er for øvrig uforskammet dyrt i Thailand. Men ok utvalg hos de lokale pusherene Wine Connection og Rimping. Blir nok en lett blanding av thai og norske retter, grillen skal hvert fall fyres opp. Ha en strålende helg😊

God morgen fra Karlstad og det gamle fengselet. Frokost før det blir en lang dag på Nöjesfabriken…heldigvis er de rause på vinserveringen - så ettermiddagen og kvelden blir nok «nöje».

God morgen fra Alanda Comfort hotel. Rom i 9 etg og utsikt til to rullebaner er stas. Ute på en liten milagerun så en arving kommer i mål med lifetimegold. Mangler vel ett eller to år nå, omtrent når Nederlenderen faser det ut for Flying blue.

Sas byr på bussgate denne morgen ser det ut til. Så skal det sikkert trenes litt også bistå på en håndballkamp.

God morgen fra Karlstad. Startet dagen effektivt med en løpetur, så får jeg se hva kokken her på Scandic har disket opp med til frokost. Så får jeg kjøre opp til Filipstad for å overvære flere hockeykamper med eldstemann. Senere kommer kona med toget også. Ha en fin dag.

God morgen fra Budapest. Nydelig vær i dag også, vi skal ut av bykjernen og kjøre en smalsporet jernbane som snirkler seg mellom åsene på vestsiden av elva. Ha en bra dag!

G’moorgen!

Småfriskt igjen her i det semitropiske, men det passer sjo pelsdotten godt. Blir nok Cockåit Casual på ørene i dag, de bar forkortet episoden til 1,13 og det er bortimot perfekt for morgenruten min. Ellers meldes det jo at N707JT stykkevis og delt er på vei mot Australia, så da passer det jo med litt mimring fra 2017.

temporary.webp

Back