Det er lørdag…

Ruby

Tomleskolt
Medlem
Det er lørdag…

God morgen fra Bangkok. Her er klokken snart ni og en er klar til å forflytte seg for å innta frokost ute i dag.
I går ble Octave Rooftop besøkt for et par cocktails før middag et par-tre etasjer lenger nede, i denne byen florerer det med Rooftop’s barer, men har selv bare vert på et fåtalls av dem.
Innholdet av lørdagen blir trim, en øl og skryt sammen med en kompis og en rolig aften hjemme.
Ha en glitters lørdag :)

276a3f1fb6e502a96eb63c7792a68c94.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Det er lørdag…

God morgen fra Bergen.

Egentlig på vei i seng, edru.
Når eg våkner igjen blir det tur til byn og se på livet med litt mat og mye drikke. Resten av dagen/kvelden blir som den blir

FQTV

Oy .. god aften, ja .... I ferd med å hoppe i bingen. Sitter ved utepeisen med en hikkas, hører på Dim Gray og observerer trafikken rundt meg .. Svigerbeistet er utskrevet fra sykehuset og er tilbake på anstalten, så det ser ut til å være klart for avreise med Eurowings Discover på søndag ..

ce531626aa34fd11b91e4dfbd8697efd.jpg

Glad lørdag fra Ris. Kaffe, nyheter og forum før det blir en treningsøkt på morgenkvisten. Brunch, kino og middag - tror ikke jeg kan kreve så mye mere av en lørdag. Ha en best en du også.

God morgen hva Hvalstad. Hagearbeid og rydde ut vinteren og inn sommeren i garasjen står for tur. Kanskje man skal få tatt seg en runde med sykkelen også. Solen skinner, men blir også en time i hockeyhallen når eldstemann skal på trening. Ha en fin dag

Brå start på dagen. Våknet av at jeg trodde det var brann, men kunne ikke se noe. Etter å ha sett ut fortstod jeg at det er naboen som hadde startet smokern, litt før 07.00 på en lørdag. Smoker til kjøtt egner seg ikke når en bor i rekkehus eller leilighet dersom noen lurte.

DN abonnementet jeg trodde jeg fornyet tidligere i uken har tydeligvis ikke blitt fornyet, så da fikk jeg noen timer "ekstra" i dag:-)

Løse planer om en sykkeltur med familien inn til der gærningene bor. Kanskje også vurdere å grille noe fisk med kullgrillen tett på naboen som takk for sist.:stir:stir

For øvrig ingen gode tilbud på DN med Eurobonus, men 25000 poeng om du får verisure abnonement og 150 EB poeng pr 100 kr du bruker på tivoli i Køben.

Last edited:

Morn fra Kolsås. I dag blir det en tur til Deltabyen for hagemesse så ikke umulig man også finner seg litt mat i området.

Det er lørdag…

God morgen fra Grønland. Stille og fredelig her, fruen er på jobb. Så da må man fikse kaffe og frokost selv. Tror beholdning av egg, bacon og hollandaise er tilfredsstillende så det går nok bra. Etterpå blir det litt garasjetid for å få fikset de siste tingene på motorsykkelen før den er klar for sesongen. Blir nok en liten tur i finværet i dag. Ellers ingen store planer i helgen, utepilsen ble unnagjort i går. Så blir nok en rolig aften i heimen. Ha en finfin helg[emoji3]

God morgen fra Son. Her er det bare å vente på at frokostsalen skal åpne. De starter ikke med frokost før 0900 i helgene og det er ganske håpløst for en morgenfugl. Ellers blir det trening i dag som ellers. Har planlagt en intervalløkt ute og en styrkeøkt inne i løpet av dagen.

Jeg var innom Riksen i går for samtale med endokriniolog samt litt prøvetaking i forbindelse med det. Det er en endokriniolog i Kongsberg også som jeg har fått hjelp av gjennom året. Tilfeldighetene var slik at hun nå har begynt å jobbe 50% på Riksen og 50% på Kongsberg sykehus og det var hun som var satt på timen min. Det var en nyttig gjennomgang, men neste kontroll tar vi i Kongsberg og ikke på Riksen. :)

Mens andre ser ut til å fylle opp vinkjelleren for tiden benyttet jeg meg av muligheten til å fylle opp mitt lokale hjemmeapotek når jeg først var på Riksen. Noen av medisinene er litt sære, men de har de alltid på Riksen så da var det greit å ta med litt forsyninger hjem.

God morgen fra solveggen. Deilig frokost etter en tøff natt.. Ble en meget utagerende spontan fest utenfor med naboene som oppå an allerede hangover bringer frem Elvis-på-slutten følelser. Det er nå man ser gleden av en svært støttende og kul Drage.

Snart ut å råne litt toppløst og handle inn for resten av helgen.

AB48F83C-0711-483F-B108-6CED20A68838.jpeg

God morgen fra Lillestrøm. Eggene koker og vi skal straks i bursdag hos ymse tantebarn.

Men så i kveld blir det biff og vin. Vi lager bare verdens beste biff. :)

Ha en femtebest lørdag

God morgen også fra Lillestrøm. Den frokosttallerken jeg ser fra SudCaravelle kunne jeg ønsket meg hver dag, men ingen i huset her lager den :drunk:

God morgen også fra Lillestrøm. Den frokosttallerken jeg ser fra SudCaravelle kunne jeg ønsket meg hver dag, men ingen i huset her lager den :drunk:

Kanskje en forretningside for noen i delta-byen? Dragefrokost per Uber Eats? :lol:

Her i Delta-byen er det Fulham-Leeds som gjelder. Må borteseieren bli overveldende!

Kanskje en forretningside for noen i delta-byen? Dragefrokost per Uber Eats? :lol:

Her i Delta-byen er det Fulham-Leeds som gjelder. Må borteseieren bli overveldende!

Da ble det hjemmeseier og 0 poeng på Leeds. Du må se det positive i det. Å tape 2- er fremgang fra å tape 1-6 som sist.

Du får trøste deg med at en slik frokost hver dag ville gi en "fasttrack" til sykehusets hjerteavdeling ;)

Elsker å være sammen med en jente som først kan være med å spille fotball med tantebarna til strømpebuksa er revet opp og hun har skrubbsår på bena, før vi kommer hjem og hun lager bedre biffmiddag en noen av de beste i Vegas.

Om ikke livet mitt er PLUS, så vet ikke jeg. :)

God kveld fra Oslo. Jobb 730 til 2200 er ikke hverdagskost. Middagen bestod av pizza a la Narvesen på Ahus. Så de har søppelmat på sykehuset og.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Back