Det er fredag! :)

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
God morgen fra Lillestrøm!
Fredag, smak på det ordet... :) Det er skikkelig innafor. Til og med flytur i morgen! Ja for første gang på mange mange år skal jeg være pax fra Kjeller. En Diamond DA40 NG venter da. Det blir sikkert stas!
Ha en fin en alle sammen!

Endelig fredda! Ukene går fort nå, og det er jammen bra i disse ulvetider. Foreløpig ser helgeplanen slik ut;
Fredag - Drive to survive på Netflix
Lørdag - Lage pølser, drikke øl
Søndag - biltur med termos og småkaker

Ha en strålende helg[emoji3]

Mornings fra Hvalstad. Barn er levert, og inntil videre sitter jeg å drikker espresso og leter etter arbeidslyst. Lukter en lang løpetur i lunsjen dette..... Ha en fin dag

God morgen fra solfylte sør! Helgen ser merkverdig lik ut til TriStar sin. Sitter i sofaen med kaffekoppen og tripper mens jeg venter på at den andre halvdelen skal våkne fra nattevakt så vi kan burne inn i noen episoder før jeg må fyke på senvakt - og så er det bare en uke til årets første bilræshelg :biggrin

En fin fredag og helg der du er!

God formiddag fra Orkland.:)

Skyet opphold, men sola gjør i alle fall et tappert forsøk.

Her er moderen på vei med ukens påfyll til kjøleskap og fryser. Kjekt når man slipper å dra selv, men heller kan vippse noen lapper og få jobben gjort. Neste uke må man nok ta en tur selv også, da det er et par andre oppdrag på agendaen.

Helgen her blir heller rolig, og den starter med en økt på flysimulator. I ettermiddag burde man nok komme seg ut en tur også.

Ha en fin fin fredag.:)

Hællæh fra hjemmekontoret. Egentlig har jeg litt backlog på epost fremdeles. Men egentlig brenner det ikke på dass. Så jeg tror eeeeeegentlig jeg tar det litt med ro.

Det er fredag. Det er Nordlandspils i kjøleskapet. Det er også en halvfull Ch. Musar 2002 igjen i kjøleskapet. Begge skal få ben å gå på senere.

Tipper musar'en går bra til Gilde grillpølse i lompe

Ha en fjong dag

God ettermiddag fra gjemmekontoret.

Endelig en nogenlunde rolig dag. Gårsdagen ble for eksempel ikke "ferdig" før i 21-tiden, men det var egentlig en sak mellom en kunde og en samarbeidspartner av oss. Satser på avlogging klokka 16 i dag, uten videre forstyrrelser.

Godt Leverts singelkyllingstroganoff skal kokkeleres i ettermiddag, og til den tror jeg det skal passe godt med en 2021 Chateu la forêt Robsrud, fra Lørenskogdistriktet.

Ha en god en :)

Godt Leverts singelkyllingstroganoff skal kokkeleres i ettermiddag, og til den tror jeg det skal passe godt med en 2021 Chateu la forêt Robsrud, fra Lørenskogdistriktet.

Magisk kombo, Martin. MAAAAAAGISK!

Jaha - snart hælja, jo .. da blir det dypdykk i buskaset mellom bakhagan og huset. Burde vært gjort for 4-5 år siden, så der er det litt å ta tak i. Men jeg har en ganske rå kappegreie, så håper jeg slipper å bruke machete.

Men først skal det jobbes litt.

Heftige flyabstinenser nå, men har ihvertfall fått et konkret mål å søke på. Så får vi se om bookingfingeren etterhvert får med seg kredittkortet på litt jævelskap.

.... og i mellomtiden traller Jethro Tull på radioen.

God fredags aften fra BGO. Hele 5 dager på rad med jobb er omme, det er uvant å jobbe så mye :D
Nå ventes det på SK som står for turen hjemover.
Ha en bra helg :)

.. og jaggu kom ikke Air Force One seilende forbi også ....

Attachments

• 28000_3.jpg
    28000_3.jpg
    46.8 KB · Views: 118
Back