• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Det er da lørdag?

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Det er da lørdag?

God morgen. Her står man på spranget for en skitur. Vi får se hvem som vinner gleden av å kjøre på håndballkamp senere.

Re: Det er da lørdag?

God morgen fra Hvalstad. Straks frokost, før jeg må ta med minstemann til frisøren. Etter han her om dagen tok saksen i egne hender og gikk for en aldri så liten "skamklipp" så får vi se om sveisen kan reddes eller om han får en tidlig "sommerklipp" i år :p

Etterpå blir det ta med eldstemann på hockeykamp på Jordal, for Enga mot Oilers. Første gang jeg tror jeg skal dit på over 15 år, siden siden da har jo stedet blitt nytt. Man får påvirke der man kan, så får opplære han at selv om vi bor i Asker er det Enga og ikke Frisk man skal heie på :stir

Ha en fin dag

God morgen fra Hvalstad. Straks frokost, før jeg må ta med minstemann til frisøren. Etter han her om dagen tok saksen i egne hender og gikk for en aldri så liten "skamklipp" så får vi se om sveisen kan reddes eller om han får en tidlig "sommerklipp" i år [emoji14]

Etterpå blir det ta med eldstemann på hockeykamp på Jordal, for Enga mot Oilers. Første gang jeg tror jeg skal dit på over 15 år, siden siden da har jo stedet blitt nytt. Man får påvirke der man kan, så får opplære han at selv om vi bor i Asker er det Enga og ikke Frisk man skal heie på :stir

Ha en fin dag
Blir neppe like bra stemning som NHL kamper uansett. God morgen fra et tog i retning Someone land (går av på Asker). Skal ikke på noe hockeykamp noe sted men heller på et seminar på et av hotellene i området.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

God morgen fra Knausen - Jordal er tingen Someone (fra en fjerde generasjon som er døpt i nabokirken.

Her trues det med langrenn på hele familien. Da starter man i hagen også snur vi forhåpentligvis på Ullevålseter.

D16D07CE-D55E-4E26-B3DF-733A19537683.jpeg

God formiddag fra Ris. Ferdig trent, gjort helgehandlingen på Meny, Mega og Polet…så da kan vi slappe av foran peisen de neste timene. Kaffe og kake med de eldre i ettermiddag før middag hjemme i kveld. Tror vi snakker en nytelseslørdag:-)

Her trues det med langrenn på hele familien. Da starter man i hagen også snur vi forhåpentligvis på Ullevålseter.

Hmm .. mimre .. husker de dager man kunne starte ved jernbanebrua på Strand og gå jorde til jorde helt opp til Bærumsmarka. Litt vei fra Ballerud til Gjønnes, men var det nok sne, gikk det an å gå småveiene der også.

Nede i blå sone igjen i dag, men det ser ut til å være siste gang. Ihverfall på en stund.

God efta fra Larvik.

Her har vi leid en leilighet i helga ved siden av leiligheten vår som blir bygget nå. [emoji4]
Kjempefin dag med mye gjort!
Først en utrolig fin soloppgang med dype røde farger over sjøen. Deretter en tur i solskinnet langs vannet med fint snølandskap. Det ga en 12000 skritt i dag.
Dessuten svingte vi innom noen butikker. I en kjøpte vi seng, spisestue/ kjøkken bord med stoler, pluss sofa og lenestol. Leveres til ny leilighet i slutten av juni. Solavskjerming, vaskemaskin og tv ble det også kikket på, og planlagt når vi kjøper det.
Man trenger litt ting og tang i en ny leilighet!

Ønsker alle en riktig fin kveld. [emoji4]20230204_073100.jpg20230204_073634.jpg20230204_073042.jpg20230204_073315.jpg20230204_074023.jpg20230204_073703.jpg20230204_094421.jpg20230204_094833.jpg20230204_094039.jpg20230204_101147.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen fra Hvalstad. Straks frokost, før jeg må ta med minstemann til frisøren. Etter han her om dagen tok saksen i egne hender og gikk for en aldri så liten "skamklipp" så får vi se om sveisen kan reddes eller om han får en tidlig "sommerklipp" i år :p

Ha en fin dag

Så det var du som forårsaket kollapsen til Oilers:(

God kveld fra Lillestrøm. Her har man kontorert en hel del i dag, for å ta igjen en stadig voksende bunke "vanskelig mail, den utsetter jeg". Det var 48 i dag tidlig. Nå er det 7-8 stk. Så da er jeg klar for å dra til Tenerife i morgen.

Nå er det bare å runde av med min nye rimelige favorittdrikkerødvin; Mommessin Beajolais-Villages. 179,- i hylla, mild på tungen og god i knollen. :)

Blir riktig fjongt med en ny uke i sola nå. Nyt kvelden!

God kveld fra Lillestrøm. Her har man kontorert en hel del i dag, for å ta igjen en stadig voksende bunke "vanskelig mail, den utsetter jeg". Det var 48 i dag tidlig. Nå er det 7-8 stk. Så da er jeg klar for å dra til Tenerife i morgen.

Nå er det bare å runde av med min nye rimelige favorittdrikkerødvin; Mommessin Beajolais-Villages. 179,- i hylla, mild på tungen og god i knollen. :)

Blir riktig fjongt med en ny uke i sola nå. Nyt kvelden!

Knollenvinen skal testes…takker:-)

Hei fra Sandnes. Begivenhetsrik dag her i sør-vest. Først fikk man hjelp av svigerfar til å hente ny sofa. Pælme ut den gamle og få kjørt med den på dynga. Deretter deiset min ett år gamle eple-telefon ned i gulvet noe som resulterte i knust bakskjerm og kamera. Takket være en knallgod forsikring er telefonen allerede levert til "service" og venter på at en sertifisert reperatør skal se på telefonen og konstatere at det mest sannsynlig er å bytte den ut. Så spørs om det ikke blir "ny iPhone" i neste uke?

Til middag hadde jeg funnet en stilig oppskrift på Instagram som jeg hadde lyst å prøve. I følge kona kan den gjerne gjentas. Så nå sitter jeg her med en øl og lurer på om det pågår en ballongjakt over dammen? Ha en fin lørdagskveld forumister.

Back