• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Det ble en...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Replying to Topic 'Det ble en...'

Enda fler gratulasjoner fra det høye nord!

Kos deg som bleieskiftarbeider!

:):):)

Gratulerer så mye. Datter får "I LOVE THE SMELL OF JET FUEL IN THE MORNING" T-skjorte og far får "I hate the smell of poop in the early morning" på sin...

Nå er det slutt på nattesøvnen CK ;)

Originally posted by EB

En ny generasjon spottere... Når først den lille tulla har fått smaken på fly - skal også venninnene hennes utfordres!!!

Skal vi prøve å få rekrutert flere damer som spottere ???

Madammen har vært med endel ganger, perfekt , ho har masse plass å boltre seg på til hunden, og jeg tar flybilder. (å jeg har lagt merke til at ho ser godt på endel fly)

Jeg får bare slenge meg på bølgen...

Gratulerer så mye!

Den vakre prinsessen er født på den vakreste tiden i året. Høstgratulasjoner i alle farger fra Canada til mor og far.

Originally posted by BU662

Gratulere Christian!!! :)

Hva er navn til den jenta????

Scan-Aina?

Gratulerer med livets største hendelse CK!

Tusen takk for alle gratulasjoner og lykkeønskninger. Det er så en nybakt far blir rørt langt inn i sjelen. *snufs*. Den lille prinsessen heter Kristin Elise (Amelia ble nedstemt av mor, gitt), og hun har allerede fått en flott flyuro av sin onkel Martin i London, så dette skal nok bli bra! Det kan hende det blir noen flere babybilder enn flybilder i tiden fremover, og pappan gleder seg stort til jentene hans kommer hjem til helgen. Om noen måneder skal nok far introdusere nurket til duften av Jet A1. Finnes det hørselværn i babystørrelse?? Tror ikke mamman slipper jenta avgårde med far til vollene uten ørebeskyttelse.

[glow tcolor=red, fcolor=BLUE, size=4, strength=2]G R A T U L E R E R ! ! ![/glow]

Back