Den store aprilspøk-tråden 2011

jcnorway

Moderator
Medlem
Den store aprilspøk-tråden 2011

Siden moderatorer og teknisk avdeling ikke er spesielt lysten på side opp og side ned med tråder som inneholder 1. april-spøker, så oppfordres alle herved til å poste eventuelle FLYRELATERTE spøker/saker/morsomheter i denne tråden.

Alle andre "aprilspøk"-tråder på forumet vil bli fjernet fortløpende.

Ha en fin 1.april med mye (flyrelatert) spøk og moro :spin

Last edited:
Re: Den store aprilspøk-tråden 2011

Here we go again!

http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=62117
Synes det er kjipt at moderatorene er såpass negative ift. 1.april. Ja, det blir mye rot. Men så er 1.april alle må leve med da.

Scenario: En forumbruker poster en tråd med en nettsak som senere viser seg å være sann men som moderatorene har "slått ned på" og slettet....

Scenario: En forumbruker poster en tråd med en nettsak som senere viser seg å være sann men som moderatorene har "slått ned på" og slettet....

Det trenger du ikke bekymre deg over da man isåfall bare undeleter posten i ettertid.

Ellers er beslutningen tatt og vi minner om at diskusjoner om moderering tas andre steder: Case closed!

Jeg var med på oppryddinga et år. Når man kommer til den 15. aprilspøken begynner man å gå lei. Fornuftig avgjørelse.

Er FR tidlig ute med spøk mon tro?

http://www.ryanair.com/en/news/child-free-flights-from-october-2011

Barnefrie fly må vel være en spøk?

Ovennævnte dato er ihvertfald skrevet på "pressemeddelelsen". FR kunne heller ikke drømme om at udelukke nogen der betaler - og slet ikke hvis grunden er at det skulle være mere behageligt at være ombord. Noget de vel aldrig nogensinde har haft fokus på ;)

Havde det været et nyt børnegebyr, så havde den måske været mere troværdig ;)

Havde det været et nyt børnegebyr, så havde den måske været mere troværdig ;)

Hehe, enig. Men TV2 omtalte denne saken tidligere i kveld, derfor jeg lurer på om det er real eller joke ????

Ser det er flere aviser som allerede omtaler saken, og de fleste synes å være enige om at det er en aprilspøk.

Vet jo aldri når det gjelder Mr MOL , anyway så får han gratis PR igjen....

Partiet Venstre skal avskaffe taxfree salg for å spare miljøet, eller mener de det ?

Partiet Venstre skal avskaffe taxfree salg for å spare miljøet, eller mener de det ?

Den er posta i flere aviser og ble lagt ut på nettet før midtnatt så kan utrolig nok være seriøst ment.

Noen representanter på Venstres landsmøte i helga ønsker at Venstre skal gå inn for, også videre... Ikke akkurat det samme som "Venstre skal avskaffe".

Jeg tror ikke dette er noen aprilspøk. Å subsidiere reiser gjennom tax free-salg har flere ganger før vært pekt på som litt underlig fra et miljøståsted og jeg tror forslaget også har vært oppe før.

Nei, dette er ikke noe aprilspøk. Dette hørte jeg på radioen i går på vei hjem fra jobb. :drunk:

Fant en tråd fra i fjor, men denne gang var det AP

http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=60827&highlight=taxfree

Andre som har flagget dette før, er vel Fremtiden i Våre Hender, for å få ned flyreisene.

Dette er forslag vi har hørt mange ganger før, og kommer til å høre mer.....

oAoEP.png

Back