• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Den siste MD-11 rapporten?

Denne blir ett must å ha sammen med bok,sikkerhetskort og setetrekk

http://www.aviationmegastore.com/?action=prodinfo&art=126030

126030_0.jpg
 
I skrivende stund sitter jeg og venter på KL1470 som skal ta meg til AMS og farvelltur med MD-11. For meg er dette litt blandede følelser da jeg aldri har fløyet denne type maskin, eller noen annen «trehuller». Det er slutten på en æra (den er egentlig allerede slutt) og det er mange som har et forhold til disse maskinene.

En annen ting som er nytt for meg i dag er landside på AMS. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vert gjennom AMS, men man får utforske noe nytt i dag. Jeg skal på den siste oppsatte flighten så det blir en tur opp til Fokker 100’en på taket for å se om jeg klarer å få noe interessant på linsa i løpet av formiddagen, satse på at det ikke blir alt for skarpt motlys.

Skal prøve å få tatt mange bilder i løpet av dagen uten jeg skal love at jeg husker det i farta :-)

Er vel fortsatt mulig å få flydd trehullere, vet ikke om det er noen som flyr B727 fortsatt, men det finnes vel noen mer eller mindre obskure selskap som fortsatt oppererer med noen russiske trehullere.
 
Back
Top