Den berømte sprayeffekten, og en trails.

ENGM 911

ScanFlyer Rusty
Medlem
Den berømte sprayeffekten, og en trails.

Makan til vær på OSL. Ikke rart han med den store hvite kassebilen lot være å forlate Jucca-palmene på kontoret sitt :cool:

Nå har som sagt jeg vært ute en vinternatt før og lot meg ikke skremme, Video-Per likeså. Moderator-Learjet ble med for å bivåne take-off av KE på østre bane. Det var noe av det råeste jeg har sett. Var ikke mange centimeter igjen av rullebanen når den tok av.

PH-BXD KLM - Royal Dutch Airlines Boeing 737-8K2

LN-RRR Scandinavian Airlines - SAS Boeing 737-683

HL7439 Korean Air Cargo Boeing 747-4B5F/ER/SCD

HL7439 Korean Air Cargo Boeing 747-4B5F/ER/SCD

HS-TJW Thai Airways International Boeing 777-2D7/ER

B737 SAS

Re: Den berømte sprayeffekten, og en trails.

Dette var go bilder Cato :)...

Finner ikke dårlig vær å ta bilder i hehe!!

Veldig bra,Cato. Godt noen evner å trosse været og få litt friskluft midt i en strabasiøs arbeidsøkt.
Brøytestikka på KLM-bildet var en skikkelig høydare som tilførte bildet en ekstra dimensjon:colgate::colgate: (sorry,kunne ikke dy meg. Feel free for å ta igjen):72:

Veldig bra,Cato. Godt noen evner å trosse været og få litt friskluft midt i en strabasiøs arbeidsøkt.
Brøytestikka på KLM-bildet var en skikkelig høydare som tilførte bildet en ekstra dimensjon:colgate::colgate: (sorry,kunne ikke dy meg. Feel free for å ta igjen):72:

Pøh, en jeg kjenner fra BGO fortalte at miljø i bilde er viktig. Kunne DU tenkt deg en flyplass uten brøytestikker? ^_^

Pøh, en jeg kjenner fra BGO fortalte at miljø i bilde er viktig. Kunne DU tenkt deg en flyplass uten brøytestikker? ^_^

Pøh,en fra BGO vil selvfølgelig alltid be om hjelp fra høyere miljømakter all den tid hovedmotivet knapt nok kan skimtes gjennom regn- og haglbygene:p

Moderator-Learjet ble med for å bivåne take-off av KE på østre bane. Det var noe av det råeste jeg har sett. Var ikke mange centimeter igjen av rullebanen når den tok av.

Da høres det ut som at han har gjort jobben sin bra !!! Det er'kke fullt før du renner av banen! :colgate:

Fine bilder var det også .. ;)

Bildene beviser at det er moro med fly, uansett vær :) Lekkert :)

Fine bilder, Cato. Likte bilde nr.4 ekstra godt, det oser av "power".

Heidi

Flotte bilder det skal du ha. Jeg likte best bildene av Korean Air med 747 som tar av og Thai 777 som lander eller tar av flotte bilder dette her ja jeg liker dette.

Dette var meget severdig Cato, synd jeg missa KE, kunne vært kanon å hatt den takeoff på video!

Det bilde av korean air var meget stilig, er vel ikke så ofte det blir så sein Take off

Takk for tilbakemeldinger folkens. Alltid fint å få kommentarer, være seg ros eller ris.

Back