• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Delvis OT: Søndagsmoro?

• Thread starter Thread starter DY
  • Start date Start date

DY

ScanFlyer Dusty
Delvis OT: Søndagsmoro?

Denne er litt kul....

http://www.putfile.com/media.php?n=flyingdog

Re: Søndagsmoro?

Samme filmsnutt også her... :hi2

http://www.scanair-forum.net/forums/read.php?TID=4051

Som vanlig så gidder ikke folk å kommentere når jeg lager en tråd,
men med en gang ett annet "godkjent" medlem poster noe,
da blir det med en gang en haug med svar...

Det betviler jeg sterkt.
Tror nok det var helt tilfeldig at kommentarene har kommet her.
Jeg tenker ihvertfall aldri på hvem det er som skriver første posten før jeg skriver i en tråd, men kan jo alltids være at visse andre tenker sånn... (Selv om jeg ikke tror det)

Originally posted by Speedbird

Glemte å skrive det, men den var kul, Speedy! :)

Jøssenavn - går du rundt og tenker slik?
Tror ikke så er tilfelle.

Ja, jeg tenker slik siden det sjelden eller aldri er særlig mer enn 2 replies på mine tråder,
og de som svarer er alltid folk som har vært medlem på forumet relativt kort tid.
De som vanligvis svarer på alle trådene som f. eks. EB, CK osv.. svarer konsekvent aldri på mine tråder.
Også f. eks. hver gang LN-MOW poster bilder fra Seattle (som er svært bra bilder - ikke det!),
så er det alltid mange svar, mens jeg vanligvis aldri får svar når jeg poster bilder..

God natt! :zzz

Det er som regel ingen som gidder å svare på mine innlegg heller.....er ikke mine innlegg bra nok eller?

Er visst ikke bare Fido det er synd på....

Kanskje dem som er frustrert over liten respons på sine innlegg kan lage en egen tråd på dette, med litt mer konkret informasjon.

Livet som anonym forumdeltaker er ganske behagelig det, nyt det så lenge du kan. Når du opplever at alt du skriver blir tolket i verste mening er det fint å komme hit og se at ingen bryr seg.

Tror ikke at folk bryr seg så mye om hvem som skriver innleggene her. Brukernavnene blir nokså anonyme og små på høyresiden i forhold til overskriftene.

De som vanligvis svarer på alle trådene som f. eks. EB, CK osv.. svarer konsekvent aldri på mine tråder.
Djises christ... At de ikke svarer må dere jo ta som et kompliment! Det er bare et bevis på at dere poster noe som har med luftfart å gjøre (og ikke vin, økonomi eller SAS)!

:lol

Originally posted by LN-ATC
Djises christ... At de ikke svarer må dere jo ta som et kompliment! Det er bare et bevis på at dere poster noe som har med luftfart å gjøre (og ikke vin, økonomi eller SAS)!

Slik har jeg egentlig aldri tenkt på det, takk skal du ha, Anders!

Men jeg trodde da i utgangspunktet at man faktisk diskuterte fly på ett flyforum??

Originally posted by LN-ATC

hehe.. :devot:

Here we go again

Att vi diskuterar ekonomi eller SAS är väl kanske inte så konstigt. SAS är den största aktören vi har i Skandinavien och naturligt nog sker det mycket runt omkring detta bolag både positivt och negativt. Ekonomi är inte heller såpass konstigt. Allt som sker i den har branchen handlar om ekonomi.... vare sig vi pratar om köp av flygplan, piloter, nya linjer etc.

I övrigt är detta ett forum som styrs av medlemmarna, oavsett om dom är "vanliga" eller en del av livstidsdiktatorns team. Det är ALLA som bestämmer vad som skall diskuteras. Är det många svar på en tråd om vin, flygplansköp eller "Fido" beror det på att det är var majoriteten vill diskutera. Hade det inte varit så hade dessa trådar dött ut. Sedan om inter det passar är det kanske läge att fundera om forumet är rätt ställe eller inte.

Skall tydliggöra att jag inte försöker skrämma bort någon med detta inlägg utan bara ge mitt synsätt på det hela.

Happy fouming

:up:

Back