Delta innenriks - Kjøpe seg opp til F?

K3nn7

ScanFlyer Blue
Delta innenriks - Kjøpe seg opp til F?

Har en kommende flight med DL fra LGA til PBI. Er det noen her som veit om DL tilbyr muligheten til å kjøpe seg opp til F ved innsjekk? Opplevde dette når jeg fløy med US i fjor og kunne godt tenke meg å gjøre det igjen, ettersom denne flighten er endel lengre enn den jeg oppgraderte hos US.

Re: Delta innenriks - Kjøpe seg opp til F?

Ah, takk for opplysninga! Var ikke klar over at DL hadde noe innenriks Y+.

Dersom F ikke fylles med elite, pleier man vel å få tilbud om å oppgradere for cash (slik du vel fikk hos US) -- eller driver ikke DL med det i det hele tatt?

Dersom F ikke fylles med elite, pleier man vel å få tilbud om å oppgradere for cash (slik du vel fikk hos US) -- eller driver ikke DL med det i det hele tatt?

Jada Delta driver med oppgradering for cash. Iallefall gjorde de det i januar 2011, men det avhenger vel at det ikke er nok eliter som skal med flygningen og ellers får gratis oppgradering. Du skal tro jeg var glad de hadde den muligheten LAX-HNL etter å ha ankommet med AF fra CDG i Y. Slo til glatt for å si det slik. LAX-HNL er vel en av de flygningene hvor det utgjør en forskjell og særlig å ha flydd i et halvt døgn på forhånd.

JoeW: Ja, det var vel sannsynligvis det som skjedde ang. Elites.

Jeg sjekker hva Delta tilbyr når vi sjekker inn jeg.

Back