Deilig, det er søndag!

Bergern

ScanFlyer Dusty
Deilig, det er søndag!

Hola, fra litt vestenfor.
Dårlig med søvnighet, så Jon Michelets skogsmatros holder meg med selskap. Sammen med Cpt Morgan. Glimrende lesning, godt drikke.
Sen lunch/tidlig middag igår på Skur 33. God stemning, grei mat og gledelig god service.
Det ble mye reiseprat og hvis noen har tips til stopp mellom FLL og New Orleans, er det bare å spytte ut. Vi snakker sent i mars og med leiebil en drøy uke.
Ha en feiende flott søndag, og i morgen er det beste dagen i uka; MANDAG!

Re: Deilig, det er søndag!

God morgen fra Tjøme. Tidlig oppe med arvingen, men greit med ymse barne-TV i bakgrunnen da. Rydding og pakking så snart vi har spist frokost for etter tre uker er det på tide og dra hjem. Ha en fin dag

Morn fra Lillestrøm. Da var det søndag og en rolig dag uten for mange planer før uka starter i morgen igjen.
Ha en fin en! :)

Mårn fra Tromsø. Snart klart for SK/JO til BOO for Slaget om Nord-Norge. Såklart reiser man i gult.

Ha en fin dag!

Morn fra SuperSpeed (2?) i Larvik. Her er man på tur og satser på å ende opp i området rundt Bremen sånn utpå kvelden en gang så blir noen timer bak rattet

God kveld/natt fra YVR

Her har man nettopp kommet tilbake til hotellet etter å ha sett på ca 25 min med lys, krutt og røyk i luften over English Bay, sett fra Sunset Beach Park. Var en del andre også la jeg merke til.
Ble rundt 500 bilder på Nikonen, så ett burde i hvert fall bli bra?

I morgen så blir det en tur på akvariet i Stanley Park.

Tror det er trygt å si at beina mine er ikke glad i meg lengre...
Men har nå hjulpet med plaster og teip i dag, satser på at det ikke blir like mye gåing resten av turen...

Ha en fin søndag forumister :)

God morgen fra Oslo nørd - her er det flott vær og god temperatur denne morgen - noe aktivitet er ikke planlagt - så vi får se hva dagen blir til.

Jan

God morgen fra SK 940. God frokost nå som vanlig i C før landing ARN. Full maskin i dag. Bra for SK.

God morgen fra Berlin. Morsom kveld i går med noen kule barbesøk. Det tar nok langt flere besøk for å bli lommekjent i denne byen... Klar for sen frokost nå, og deretter blir det nok en liten rusletur i parken i nærheten av hotell. Og så får man legge inn et lite pub-besøk i 2-tiden for å få med seg dagen F-1 begivenhet fra Hockenheim. Ha en aldeles fortreffelig søndag[emoji3]

Sent from my iPad using Tapatalk

God ettermiddag fra Oslo har det blitt nå gitt. Nøkkel for studenthybelen er avlevert - litt trist å ta farevl med den, men det kommer en tid for alt. Jeg får ihvertfall større plass. Neste gang tror jeg bestiller et firma for å ta flyttevask. Gidder ikke det der lengre selv på 15m2 var det en jobb...
Husk også togkaos i Oslo i morgen da og beregn ekstra tid til og fra OSL...

God ettermiddag fra tiggerstaden. Har idag noe så uvanlig som en fridag mellom hjemkomst og jobb. Og har enda ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre. Og det er behagelig med temperaturer godt under 40 så jeg må jo ut i godværet.

Ha en god en alle uten klare planer for dagen.

I morgen så blir det en tur på akvariet i Stanley Park.

Nice! Min favoritt øl er Stanley Park Amber på glass flaske. Vidunderlig, bør prøves ;)

Ellers er det siste dag før jobb igjen... Blir bil Mandal - SVG og fly videre til BGO i morgen tidlig. Har kun brukt overtidstimer denne fellesferien, herlig med fortsatt ferie igjen :)

Have a nice one!

God ettermiddag fra Snillfjord. :)

Skyet opphold og faktisk ikke for kaldt eller for varmt, akkurat passe temperatur. Ble vekket 07.15 av en drøss måker som hadde morgen-party rundt husene, og med det levenet så var det ikke vits i prøve å sove mer. Nystekte rundtykker av 2 slag og en kopp varm sjokolade gjorde susen.

Norway-cup ruller over skjermen hvor Tynset og Lillestrøm møtes i Jenter 19 klasse Q19, Lillestrøm leder 1-0. Fin TV sommer dette. EM, Tour De France, Norway-cup og OL i Rio, i alle fall valuta for et dyrt abonnement. Ellers ikke mange planer i dag. Naboen skal fly hjem fra OSL i dag, så blir kanskje en titt på FR24.

Ha en fortsatt fortreffelig en! :)

G'moorgen .. siste feriedag er i gang. Varmt og fuktig ute, som vanlig.

Vi har en stund vurdert å 'erstatte' Jake, vår hund som døde for et par måneder siden. Så vi så en valp fruen likte hos det lokale dyrevernet. Han viste seg å ha en bror, så vi endte opp med to .....

13886441_10153576313321036_1130757945719767942_n.jpg

God efta fra Lillestrøm. Siste dag av ferie og sliten etter lang dag igår. Timesvis på tur i skogen, bål, mat, drikke og bading tar på.

Og etter 5 uker som boms venter et rimelig stramt regime fra og med imorgen :(

Ha en fin en

Vi har en stund vurdert å 'erstatte' Jake, vår hund som døde for et par måneder siden. Så vi så en valp fruen likte hos det lokale dyrevernet. Han viste seg å ha en bror, så vi endte opp med to.

Det bliver trangt under skrivebordet;)
Søde hunde, i øvrigt!

God kveld fra Varna. Nok en varm vær med pent vær og pent skue på strandbaren går mot middagstid. Men først et par glass sommerwhisky, som er J&B for min del. Spørsmålet er jo hvor man skal spise, med 6-7 restauranter innen knappe 200 meter fra hotellutgangen bør det gå greit. Kanskje prøve et ølsted etterpå.

Det kan rapporteres om oppusset gågate her i byen og litt generelle oppgraderinger. Er litt bekymret for at en del restauranter og hoteller legger seg på et høyere prisnivå uten at kvaliteten nødvendigvis blir bedre. Litt av sjarmen i Bulgaria er at det er litt ujålete.

For øvrig en bildeutstilling nedenfor hotellet her i anledning 10-årsjubileet for Fraports eierskap til flyplassen, slik jeg forstår det.

Ellers sendes i dag tankene til Lillestrøm, som har gått på et ørlite tap i bunnoppgjøret i fødebyen..

... men ha en fin-fin søndag, alle !

Back